czwartek, 4 września 2014

Piękno Grecji z Biurem Zante Magic Tours

Ten dzień zasługuję na wyróżnienie:)
Polecieliśmy do Grecji to pomyśleliśmy, że należałoby się, a w sumie chcieliśmy coś zwiedzić. Naszym punktem must była Zatoka Wraku..no wiadomo. Kiedy chodziliśmy po Laganas co druga budka to Shipwreck travel! Gdzie nie weszliśmy to ceny z kosmosu a plan wycieczki że tak powiem nie tęgi. I tak sobie idziemy idziemy a tu : Polskie wycieczki Zatoka wraku, no to uderzamy do swoich. Siedzi sobie młoda blond Pani, no to zmierzamy do niej. Gadu gadu,trochę pytań, trochę informacji i okazało się, że ta przemiła Pani oferuje nam całodniową wycieczkę, 8 osobowym busem (czyli akurat dla nas) w przyzwoitej cenie i z mega fajnym planem. Trochę posiedzieliśmy pogadaliśmy i wycieczka zamówiona. Więc powiem wam jaki był plan naszej wycieczki.
-8 rano, pod sam hotel podjeżdża bus z przewodnikiem (Mackiem- wyluzowana osoba na właściwym miejscu)  i zabiera naszą paczkę. Gdzię?
-Winiarnia- produkcja wina od podszewki, do tego degustacja, możliwość kupna wina od samego producenta.
-Punkt widokowy na morze- cóż to za widok to nie da się opisac.
-Źródła siarkowe- podjeżdżamy, wychodzimy z busa i do naszego nosa dobiega mega silny zapach siarki( no cóż przyjemny nie był) schodzimy do morza i widzimy mega niebieską wodę z białymi pasmami na powierzchni(siarka). Wchodzimy, woda zimna jak diabli, ale efekt na skórze był niesamowity, skóra gładka jak aksamit. Takie źródła to naturalne spa, idealne dla ludzi borykającymi się z problemami alergii, podrażnień czy bólami reumatycznymi itd.
Potem tymi krętymi, górzystymi drogami jedziemy do portu, skąd zostaniemy zabrani łódką do
-Blue Caves (niebieskie jaskinie)- Skały urzeźbione przez naturę, dają niesamowity widok i efekt odbijającego się błękitu morza na ich ścianach. Po drodze podziwiałam czystość wody, w której wydawało się, że dno jest na wyciągnięcie ręki!. Opływamy jaskinie, wpływamy do środka, podziwiamy. W pewnym momencie łódka staje a Maciek mówi- Kto umie pływać skacze, kto nie zakłada kapok.( pływać umiem ale dno tak daleko to stresik był więc kapok owszem założyłam) dacie wiarę, że o własnych siłach wpłynęliśmy do jednej z jaskiń gdzie wejście tam było tak małe, że trzeba było uważać na głowy? Ale co tam, wpłynęliśmy i słyszymy :- a teraz się odwróćcie.. No i szok! ja nie wiedziałam co powiedzieć, widok niesamowity, woda totalny błękit, ryby pływają koło nóg, widać dno. Popływaliśmy trochę i pora wracać. No i punkt kulminacyjny wycieczki
-Shipwreck, Zatoka wraku, Navagio Beach.- Ogromnym plusem tego biura jest fakt, że turyści mogą zobaczyć zatokę wraku nie z tego małego balkoniku na którym nic nie widać, ale z góry totalnie z lotu ptaka. Widok ten oddaje piękno tego miejsca i możliwość zobaczenia go w całości. Potem rejs łódką na zatokę wraku od dołu. Tutaj to dopiero zaniemówiłam. Ale co ja wam będę mówić przecież wiadomo, że tam było pięknie i do dziś myślę o tym miejscu i o tym że chciałabym tam wrócić nawet dziś.To, że woda jest niemalże niebieska to każdy na pewno wie (i zobaczy na filmiku), ale jaka tam jest plaża...jakby wysypana sezamem. Małe kamieniste ziarenka w kolorze beżowym. Wysiedliśmy z łodzi i mieliśmy godzinę czasu na pobyt w tym cudownym miejscu.
Pomyślicie sobie, że wychwaliłam to biuro niewiadomo po co. Gdyby nie zasługiwało na moje pochwały to wcale by ten post nie powstał. Biuro ma bardzo ciekawą ofertę wycieczki która uwierzcie baaardzo różni się od ofert jakie oferują nam inne biura. Więc z czystym sumieniem polecam biuro i cieszę się, że na nie trafiliśmy.
Zapraszam do obejrzenia filmiku i zdjęc z tego dnia:)





10 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć!

    _______________
    a u mnie?
    pierwszy filmik modowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjecia sa zupelna pamiatka na cale zycie, to az niewiarygodne ze sa na swiecie tak przepiekne miejsca (jak z filmu) gdzie oczu oderwac nie mozna!
    Nigdy nie bylam w takich miejscach, i juz zaluje, lecz mam nadzieje ze szczescie mi kiedys dopisze! hihi
    Tylko pozazdroscic ze mialas szanse tam pojechac i spedzic pare przyjemnych chwil (jak widac z ukochanym), trzeba doceniac takie chwile, gdyz nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro :)

    Serdecznie Zapraszam rowniez do siebie, probuje & tworze nowe rzeczy, kocham sluchac opini i rad!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny jak pięknie! Muszę się tam wybrać za rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie zachwycające zdjęcia! Przejrzałam tego posta już chyba z 10 razy i nadal nie moge się napatrzec ! Cudowne miejsce :D
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga jeśli tylko Ci się spodoba..

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki a Ty masz CUDOWNĄ figurę ;) Pewnie musisz nad nią ciężko pracować ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. majlandia: juz ma tak genetycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj do blogowania :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dawaj na boga foty z urządzania pokoju i efekt końcowy !!! xD jestem ciekawa jak urządziłaś, na pewno ślicznie bo mamy podobny gust

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż chce się wakacji!
    Piękne miejsce ja odwiedziłam Grecję dwa razy i byłam bardzo zadowolona z pobytu tam:)
    Zdjęcia i Widoki NIESAMOWITE, a osóbki na zdjęciach widać bardzo pozytywne

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń