środa, 2 lipca 2014

Trzeba próbować

No właśnie jak się nie spróbuje to się nie zobaczy czy się potrafi. Już długi czas myślałam o zakupie zestawu hybrydowego. Mianowicie, wiedziałam na czym to polega i co to jest, ale któregoś dnia postanowiłam zacząć sama rozwijać się w kierunku kosmetologii. Zaczęłam od zestawu hybrydowego. Postanowiłam, że sama dojdę do wymarzonej perfekcji:). Metoda hybrydowa nie jest trudna, i tak naprawde każdy może wykonać ja sam w domu po zakupieniu odpowiedniego zestawu:)
Ja swoj Zestaw kupiłam na allegro(jest ich tam pełno) wybrałam jeden z podstawowych, który posiada wszystko co jest mi potrzebne do wykonania hybrydowego manicure.W zestawie znajdują się:
-lampa UV
-8 kolorów hybrydowych
-basa&top coat
-pilniczki x5
-2x polerki
-10x patyczki
-waciki bezpyłowe
-miseczka do namoczenia dłoni
-poduszka pod dłonie
-primer
-oliwka
-kufer na akcesoria
-aceton
-cleaner
-separatory
Trafiłam też na świetną hurtownie kosmetyczną w sieci:). Osoby zainteresowane odsyłam do linku--> www.slaydi.pl. To tu kupiłam te farbki akrylowe o zjawiskowych kolorach! Na żywo są jeszcze ładniejsze! Hurtownia ma tak ogromny asortyment, że na pewno każda z was znajdzie coś dla siebie:).


10 komentarzy:

  1. Czekam w takim razie na pierwsze efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszcze zestawu i smykalki do spraw kosmetycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty! :) jestem ciekawa Twoich "prac" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez czekam na efekty :)
    pozdrawiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś wpadnę na metamorfozę pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekać na piękne wzorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. talent trzeba rozwijać, powodzenia! :)

    zapraszam do siebie ;) http://paradiseforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak się sprawdza tifton w praktyce ?:)

    OdpowiedzUsuń