niedziela, 6 lipca 2014

Trening czyni mistrza

Ostatnio natchnęło mnie by zacząć więcej ćwiczyć nad paznokciami, nad zdobieniem ich i całą tą obróbką. Kilka dni temu rozłożyłam cały sprzęt farbki, pędzelki, lakiery i zaczęłam coś tworzyć. Takie wzorniki to dobry sposób na rozwijanie swoich umiejętności, na ćwiczenie tego co umiemy, ale również dobry sposób by pokazać komuś co możemy stworzyć na jego paznokciach. Postanowiłam, że będę ćwiczyć na takich sztucznych paznokciach a nie na swoich naturalnych bo ich malowanie i zmywanie (10x na dzień) to nie jest zdrowa opcja dla płytki. Będę się dzielić z wami takimi wzorkami licząc na waszą szczerą opinie:). Może ktoś skorzysta z nich w momencie braku swojej weny:).
Koniecznie dajcie znać który wzorek przypadł wam do gustu:)

8 komentarzy:

  1. Niektóre są naprawdę świetne! Ćwicz ćwicz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Proste i graficzne wzory najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne. Ta neonowa zielen cudo!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są :) zapraszam do mnie,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o ten aztecki wzór, to byłam przekonana, że to naklejka! Coś genialnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, masz talent dziewczyno!
    Nie zmarnuj go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! nie marnuje:) ciągle poszerzam umiejętności:)

      Usuń
  7. jaaa ale cudowne ! *.*
    podziwiam ! :)

    Zapraszam do mnie , twórczość własna :)
    http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń