środa, 9 lipca 2014

Suchy szampon Batiste

 Już chyba każda z was zorientowała się jak siec sklepów Biedronka potrafi nas zaskoczyć swoimi promocjami. Ostatnio dowiedziałam się że w ofercie promocyjnej są suche szampony do włosów firmy Batiste. Każda z was zapewne nie raz spróbowała jak działa taki szampon i na pewno nie jednej z was taki szampon pomógł w awaryjnej sytuacji. Ja do tej pory używałam szamponu Isana z Rossmanna, miał dla mnie ładny zapach i dobre działanie. Przed zakupem suchego szamponu batiste hamowała mnie jego cena. Bez sensu kupować cos co kosztuje o 3 razy więcej od tego co używam i mi pasuje:). Ale kiedy biedronka zaoferowała nam szampon w takiej promocji postanowiłam, że kupie i przetestuje dwa zapachy. Pomyślałam, w końcu przekonam się na własnych włosach co takiego ma w sobie szampon, że wszystkie dziewczyny tak o nim trąbią.

Ja wybrałam dwa zapachy kwiatowy i kokosowo-waniliowy. Osobiście uwielbiam słodkie zapachy dlatego zapach z nutką kokosa i wanilii bardzo przypadł mi do gustu, co nie zmienia faktu że kwiatowy też jest bardzo ładny.


Po zastosowaniu tego produktu nie zauważyłam niczego specjalnego co zaoferował by mi suchy szampon. Po prostu spełniał swoje działanie a to chyba nic specjalnego bo tak powinno być. Fakt faktem szampon spełnia swoje zadanie ich zapachy są prześliczne więc chyba tego każdy z nas oczekuje;).

8 komentarzy:

  1. ile zapłaciłaś i do kiedy promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 zl ale podejrzewam ze juz ich nie ma:)

      Usuń
  2. Osobiście uważam, że standardowe suche szampony Batiste śmiało można zastąpić tymi Rossmannowymi. Jednak suchego szamponu do ciemnych włosów NIC nie zastąpi, więc namiętnie kupuję tę wersję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ty studiujesz zaocznie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupuję zawsze suche szampony w Rossmanie - Isana działa świetnie i ma piękny zapach, syoss jeszcze lepszy, więc gdy tylko robią na niego promocje to kupuję na zapas :) miałam jeszcze z Timotei, ale był taki sobie, jak to mówię, staniki przy nim nie latają ;) Batiste niestety w Biedronce przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt oraz desing bloga. :)
    Zapraszamy do nas:
    http://creative-fashion-by-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń