niedziela, 1 czerwca 2014

Zakochana bluza i spódnica!

Lato, lato, lato! Przez ostatnie dni tak bardzo mi tego brakowało. Z przeszkód atmosferycznych w środę nie dodałam żadnego postu bo niestety nic nie przygotowałam. Dziś tak naprawdę chwilowo znów poczułam przypływ lata, ale niestety ta chwila nie trwała długo.

Dziś postanowiłam pokazać wam jak połączenie bluzy i spódniczki może zagwarantować nam w naszym outficie nutę kobiecości połączonej z wygodą. Na pozór nie jest to wykombinowany zestaw, ale powoli uczę się łączyć ze sobą style i muszę przyznać, że bardzo mi się to spodobało. . Taki zestaw jak dziś daję nam poczucie wygody, ale każda z nas  zamieniając takim strojem jeansy z t-shirtem poczuje się z pewnością nieco inaczej i na pewno bardziej kobieco. Do tej pory myślałam, że jak spódnica to elegancka koszula i szpilki, a jak jeansy to t-shirt i trampki. Dzis nieco inaczej patrze na łączenie ubrań i będę dążyć do tego by sprytnie bawić się modą, a zarazem tworzyć przy tym nieprzekombinowane, dziewczęce zestawy. A wy co myślicie o takim zestawie?:)
 http://instagram.com/kaarolinakaczor#
Spódnica- preska
Bluza- house
Buty- stylowebuty
 A na koniec chciałabym zaprosić was do polubienia mojej strony na Facebook'u:) tam będę z wami na bieżąco i będziecie mogli obserwować kiedy pojawi się nowy post i co w nim znajdziecie:) (klik w obrazek, który przeniesie was na stronę:)
https://www.facebook.com/wmarcunawiosne

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba ta stylizacja! :D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna bluza! Wyglądasz uroczo :)
    Serdecznie Cię zapraszam na rozdanie! Do wygrania limitowana edycja kosmetyków Oriflame!
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Długość spódnicy nad kolano jest passé. Pokaż nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love your sweater and shoes! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie letnie zdjęcia, fajny kolor butów ;)
    Zapraszam do nas http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne tramposzki, poluję od dłuższego czasu na białe, ale skończyło się na tym, że zamówiłam przez internet, czego bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń