wtorek, 10 czerwca 2014

Wakacje!

Z góry przepraszam za opóźnienie postu. Powód jest jeden.. z takiego istnego lenistwa jakie prowadziłam do tej pory musiałam się przestawić na nieco pracowity tryb życia. Jak obserwujecie mojego FB to wiecie, że od czerwca zaczęłam praktyki w salonie, do tego ostatnie egzaminy w szkole także czasu na zrobienie posta trochę mniej.
Dziś przychodzę do was z postem o moich wakacjach. Pogoda daje się we znaki i przypomina nam, że wakacje 2014 nadeszły! Ja już swój wyjazd mam zaplanowany od kwietnia. W tym roku wraz ze znajomymi postanowiliśmy wyjechać na wakacje do Grecji:). Wybraliśmy wyspę Zakhyntos bo polecono nam ją jako wyspę dla młodych, imprezujących ludzi. I tak od kwietnia przygotowuje się do wyjazdu, na instagramie mogliście zobaczyć moje pierwsze łupy. Będąc na zakupach co raz kupuje coś innego co na pewno mi się tam przyda. Są to pierwsze moje wakacje za granicą i już nie mogę się doczekać tego wymarzonego wyjazdu! A wy macie już plany na wakacyjny wyjazd?:) A może ktoś z was był w Grecji na Zakhyntos i może podzielić się ze mną swoimi wrażeniami?:)



6 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie!
    Marzy mi się wyjazd za granicę :)
    Zazdroszczę Ci takich wakacji, spędzonych nad morzem ze znajomymi:(
    Zapraszam do mnie miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci kreatywnego komentarza lub obserwacji.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Grecji nie byłam, ale moi rodzice odwiedzili jedną z greckich wysp i byli nią zachwyceni :) Widoki, atmosfera, jedzenie - ponoć wszystko na plus. Może być niezła gara tam, jak to w Grecji bywa, ale jeśli lubisz upały to to zniesiesz. Generalnie jeśli to Twoje pierwsze tak dalekie wakacje, będziesz z pewnością zachwycona. Nie masz ogromnych wymagań i porównania z innymi miejscami, hotelami, obsługą i jedzeniem itp, jak to mają inni. Ale jedno jest pewne- spędzisz cudowne dni w cudownym miejscu. Życzę Ci pięknej delikatnej opalenizny, cudownych zdjęć i masy wspomnień! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo pomyślałam, że moje wymagania będą mniejsze bo to pierwszy taki wyjazd:) Zdjęć będzie mnóstwo więc od razu po powrocie napewno je opublikuje:) dziękuje bardzo i również życze udanych wakacji!

      Usuń
  4. Wow, zazdroszczę wyjazdu! Sama chciałabym wyjechać za granicę, ale cóż... pomarzyć można. ;-)
    Jak najbardziej będzie to przeżycia nie do zapomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko wróć do nas stamtąd! :)

    OdpowiedzUsuń