niedziela, 29 czerwca 2014

Spódnica na wygodnie.

Ostatnie wolne chwilę, spędzam z rodziną na urodzinach mojego taty. Udało mi się znaleźć chwilę, oderwać od przygotowań i cyknąć kilka zdjęć mojego stroju.

Uwielbiam tą spódnicę. Jakiś czas temu mogliście zobaczyć ją TU w bardziej eleganckim wydaniu a dziś typowo codzienny zestaw. Połączyłam spódnicę ze zwykłym t-shirtem i trampkami. Spódnica nadaję się nie tylko do eleganckich balerinek czy butów na obcasie ale również do sportowego obuwia. Lubię takie połączenia, które dają nam poczucie kobiecości a my czujemy się w nich mega wygodnie. Nie będę przedłużać, zostawiam was ze zdjęciami a ja uciekam do gości:).
http://instagram.com/kaarolinakaczor
www.facebook.pl/wmarcunawiosne

20 komentarzy:

  1. Ta spódniczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódniczka i morelowe trampki:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolory, na poczatku zachwycalam sie tak pieknym rozowym miejscem hihi :D Super przerobka!
    Spodniczka bardzo wakacyjna, a kurteczka bardzo stylowa, sama bym taka chciala! <3

    Buziaki, Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w takiej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :) zabrałabym ci wszystko;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta spódniczka *-* Jak zrobiłaś ten efekt z różowym tłem? Wygląda to magicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W photoshopie, pedzlem zastapienie kolorow:)

      Usuń
  7. cudowna spódniczka, uwielbiam takie zastawienia! można wiedzieć skąd bluzka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna spódniczka - zakochałam się w kolorze i motywie . Super !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest świetna, ogólnie świetnie wyglądałaś!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd buty? świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że pytam, ale masz takie zajebiste ubrania, kosmetyki, samochód, skąd na to wszystko bierzesz, pracujesz czy rodzice Ci pomagają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam anonima ze pytam ale co Cię to obchodzi? To chyba jej osobista sprawa.

      Usuń
  12. Przepiękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka *.* Można wiedzieć gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale pięknie wyglądasz! a pierwsze zdjęcie fantastyczne :*)

    OdpowiedzUsuń