czwartek, 19 czerwca 2014

Do tych kosmetyków zawsze powracam!

Hej dziś chce przedstawić wam kosmetyki bez których "nie mogłabym żyć"... nie przesadzając są to kosmetyki które uwielbiam i jak tylko mi się skończą to do nich powracam:). Nie będę przedłużać i przejdę do konkretów.

1.Na miejscu pierwszym nie bez powodu ląduje maseczka z białej glinki. Uwielbiam ją za to, że robi to co ma robić. Mianowicie po nałożeniu takiej maseczki moja twarz jest tak odżywiona i odprężona, że jak bym mogła to robiłabym sobie tą maseczkę codziennie! Polecam wszystkim którzy mają cerę suchą i wrażliwą.
2. Jest to piling cukrowy do ciała o nieziemskim zapachu arbuza. Uwielbiam zapach arbuza w kosmetykach dlatego też skusiłam się na ten kosmetyk. Peeling stosuje do stóp by zmiękczyć skórę i pozbyć się zrogowaciałego naskórka.
3. Eyeliner Vipera towarzyszy mi już od kilku lat. Uwielbiam go za jego aplikator, który ma sztywną gąbeczkę i jak dla mnie jest idealny!
4.Popularny płyn micelarny z biedronki. Uwielbiam go tak naprawdę za to, że mnie nie uczula. Mam wrażliwą cerę a demakijaż przy pomocy tego płynu to przyjemność. Jak tylko usłyszałam, że płyn ma być wycofany to jak tylko jestem i widzę go na pułkach to kupuje wszystkie butelki, to wyobraźcie sobie jak go uwielbiam:D
5.Sól do kąpieli. Sól jak sól, ale ten zapach jest niesamowity! Sól stosuje również do pedicure czy manicure bo niedośc, że ładnie pachnie to jeszcze fajnie nawilża.
6.Z kremem Nivea miałam wzloty i upadki. Tak naprawdę nie wiem od czego to zależało, ale czasami krem mi służył a czasami kompletnie nie. Od jakiegoś czasu polubiliśmy się i jestem bardzo zadowolona z jego działania:) I mimo, że krem jest tłusty to nie tworzy grubej, tłustej maski a dobrze nawilża i ładnie pachnie.
7. Tego kosmetyki używam głownie do nawilżania rąk i stóp oraz małych suchych miejsc na ciele. Wieczorem wmasowuje grubą warstwę oliwki+balsamu (o którym mowa w następnym pkt.) w dłonie i stopy i najlepiej zakładam skarpetki a ręce owijam w ręcznik. Taki zabieg powoduje, że nasza skóra jest nawilżona i miękka.Lubie konsystencje tej oliwki bo nie jest aż tak tłusta jak ta z Bambino.
8.Masło Shea o cudownym zapachu i ciekawej konsystencji towarzyszy mi zawsze kiedy moje ciało jest mało nawilżone i przesuszone.
9.Fluid i puder brązujący z Bourjois to dwa cuda których używam codziennie. Fluid ma bardzo fajną konsystencje a przy codziennym stosowaniu nie zapycha naszej cery, a puder ma idealny odcień brązu który odpowiednio podkreśla nasze kości policzkowe.
10. Balsamy do ust carmex to coś baardzo uwielbiam. Te dwa balsamy zawsze spisują się na medal niezależnie od tego w jakiej kondycji są nasze usta.
11.Paletka firmy sleek "oh so special" moim zdaniem to idealne zestawienie kolorów jakie są nam potrzebne do codziennego lekkiego makijażu lub do wieczorowego, mocniejszego:) jest idealna.

4 komentarze:

  1. Paletka jak dla mnie też jest idealna :)
    Nie wyobrażam sobie makijażu bez niej :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem Nivea również uwielbiam od malucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krem Nivea oczywiście-klasyk, uwielbiam jego zapach :)
    ten eyeliner też uwielbiam :)

    obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubie ten puder brązujący ♥

    OdpowiedzUsuń