środa, 25 czerwca 2014

A Ty jakie paznokcie lubisz?

No właśnie, całe życie mama powtarzała, ze nie mam hobby. Nie robię nic co sprawiało by mi przyjemność, satysfakcje.. no i teraz chyba takie coś się znalazło. Kto śledzi mojego bloga, instagrama, czy FP wie, że moją pasją są paznokcie. Uwielbiam o nie dbać, upiększać i eksperymentować. Lubie gdy dobrze wyglądają a do tego nie potrzeba tak wiele.
Może na początku warto przedstawić kształty naszych paznokci, co dla kogo i dlaczego:)

Zaokrąglone- Idealne dla dłoni dość potężnych o krótkich palcach. Okrągłe paznokcie optycznie je wysmuklą i nadadzą delikatnego wyglądu. Okrągłe paznokcie są wygodne bo ich zaokrąglone brzegi nie zaczepiają o nic a tym samym nie łamią się tak szybko jak kwadraty. Paznokcie okrągłe wyglądają ładniej gdy są trochę dłuższe wtedy dłoń wygląda jeszcze szczuplej i estetycznie.Na płytce takich paznokci można eksperymentować z każdymi kolorami i formami lakierów.
Migdały-Jest to bardziej zaostrzona wersja okrągłych paznokci. Obecnie paznokcie migdałki to jeden z wiodących trendów w manikiurze. By mieć ładne migdałki nie można zapomnieć o tym, że taki kształt paznokcia wygląda ładnie gdy paznokieć wystaje delikatnie za opuszek, dłuższe migdałki mogą wyglądać nieco tandetnie i zbyt sztucznie. Ten kształt paznokcia idealny jest dla dziewczyn które maja szeroką i krótką płytkę paznokcia.
Kwadratowe- Jest to kształt który swoje lata świetności miał w latach 90. Osoby które decydują się na taki kształt to osoby które po prostu mają taki naturalny kształt który trudno zmienić na inny. Ten kształt idealnie spisuje się dla osób posiadających mocne i  trwałe paznokcie.Gdyż brzegi kwadratów łatwo się zaczepiają i łamią.By kwadraty były efektowne i estetyczne nie odbiegając tym samym od naturalności powinny by troszkę dłuższe.
Spiczaste- Są to paznokcie które nosi  Rihanna, Selena Gomez, Lana Del Rey czy np. Rita Ora - Są to tzw. stiletto nails. Charakteryzują się mocno wysmuklonym i zaostrzonym końcem są też dość długie. Idealne dla dziewczyn o mocnych i zdrowych paznokciach. Taki kształt często robi się pod lakier hybrydowy ponieważ pod utwardzeniem łatwiej go utrzymac.

Ja osobiście lubie kwadratowy kształt paznokcia:) szczerze mówiąc nigdy innego nie miałam być może dlatego tak przywiązana jestem do kwadratów. Może kiedyś skuszę się w końcu na inny kształt. A wy jakie paznokcie lubicie?
Na koniec krótki tutorial moich dzisiejszych paznokci:)
 Zapraszam wszystkich do polubienia mnie na FB!
www.facebook.pl/wmarcunawiosne

9 komentarzy:

  1. Ale masz śliczne pazurki ;) moje paznokcie to chyba coś pomiędzy migdałkami, a zaokrąglonymi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja różnie, raz migdałki, raz zaokraglone. W każdym bądź razie mam krótkie, a szerokie. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piekne pazurki Ci wyszły <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam czekam na jakieś inspiracje a nie foty z neta >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię kwadratowe, ale ciężko mi je utrzymać więc czasem mam zaokrąglone.
    Spiczastych bardzo nie lubię. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się osobiście podobają wszystkie, lubię zmieniać kształty.:) Aktualnie mam króciutkie i nie pomalowane, ponieważ jest mi tak wygodniej. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie kwadratowe!:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne migdałki są piękne, a kolorowy wzorek bez brokatu - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń