niedziela, 11 maja 2014

Wiosna pełną parą!



Takie wiosenne dni to ideał! W taki dzień jak ten mamy dużo możliwości na spędzenie wolnego czasu. My najczęściej w wolne dni wybieramy się z Barym na spacer, na rowery wodne czy po prostu wyjście na małe piwko ze znajomymi:).  Do tego ta wiosenna aura otaczająca nas do okola. Drzewa kwitną a słoneczko ogrzewa nasze twarze... aż chce się żyć!. Ostatnio narobiłam dużo zdjęć temu co nas otacza. I cieszyłam się jak małe dziecko jak udało mi się złapać owada który właśnie przyleciał na kwiatek. Chętnie podzielę się z wami zdjęciami jakie udało mi się zrobić. Przyroda na zdjęciach wychodzi niesamowicie! i niektóre zdjęcia jakie udało mi się zrobić zainspirowały mnie do cykania zdjęcia  każdego owada:D dajcie znać które zdjęcie przypadło wam najbardziej do gustu!:)




8 komentarzy:

  1. Cudowne są te zdjęcia, pełen profesjonalizm.
    Znajoma ręka na przed ostatnim zdjęciu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne zdjęcia o matko! aż milo popatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie z pszczołą - BOSKIE ♥
    zapraszam do mnie - nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się zdjęcie nr 2, 5 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA! Jestem zachwycona, idealnie uchwycone owady, zdjęcie wiewiórki skradło mi serducho, no mistrzostwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycajace zdjęcia moja droga! :)
    Pozdrawiam!:))
    www.mint-bee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh, ta piękna wiosna! idealnie oddałaś jej czar na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń