środa, 21 maja 2014

Po pierwsze wygoda

No właśnie... chyba każdy się zgodzi z tytułem posta. Każdy ceni sobie wygląd, estetykę, ale nigdy nie zapomina o wygodzie. Ja na co dzień ubieram się tak bym czuła się komfortowo i wygodnie, nie zapominając o tym by wyglądać ładnie i dziewczęco. Dziś do moich ulubionych dresów dołączyłam przewiewną bluzkę i jeansową kurtkę. Bluzka z lekkiego materiału przełamuje ten sportowy look, a tym samym dodaję zestawowi delikatności i dodaje mu charakteru. Zestaw na pozór nie jest jakiś wymyślny, ale zastąpienie zwykłego t-shirta szyfonową bluzką, daje nam poczucie małej elegancji połączonej z dresami i balerinami. Delikatnie, wygodnie i niebanalnie. A wy co powiecie na taki codzienny look?
http://instagram.com/kaarolinakaczor#
 



6 komentarzy:

  1. Świetne masz te dresy. Sama poluję na jakieś "wyjściowe", do conversów idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz super zegarek :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba - bo ja lubię rzeczy wygodne, miejskie, ale klasycznie wyglądające :)

    OdpowiedzUsuń