czwartek, 8 maja 2014

Mój codzienny make-up.

Z góry przepraszam, że post pojawia się dzisiaj zamiast wczoraj, ale zostałam pozbawiona internetu dlatego też post pojawia się dziś.

Podejrzewam, że każda z was nie wychyli nosa spoza domu jak nie nałoży na twarz chociaż fluidu:). Dobrze wykonany makijaż doda nam pewności siebie i sprawi, że nikt nie przestraszy się nas kiedy spotka nas na ulicy. Ja codziennie stawiam na klasyczny makijaż nie wyróżniający się niczym specjalnym.
Pierwszym krokiem jest umycie twarzy mydełkiem glicerynowym i przemycie jej płynem micelarnym.
Następnie linie mimiczne oraz niedoskonałości zakrywam korektorem.
By wyrównać koloryt skóry i zakryć niedoskonałości, nakładam fluid. Czasami dla efektu lepszego krycia mieszam dwa ze sobą.
Mimo tego, że mam suchą cerę czasami po nałożeniu fluidu błyszczy się tworząc nieestetyczny wygląd twarzy. Dlatego sypkim pudrem wykańczam makijaż uzyskując matowy efekt.
Następnie aplikuje eyeliner oraz maskarę. Do makijażu używam dwóch. Jedną wydłużającą drugą pogrubiającą.
Następnie nadaje kształt moim brwiom podkreślając je cieniem do powiem w odcieniu brązu.
   Makijaż wykańczam pudrem brązującym oraz kulkami rozświetlającymi uzyskując efekt tzw. rumieńców.
 A oto efekt jak wyglądam na codzień.








13 komentarzy:

  1. zazdroszczę tak nieskazitelnej cery, ja niestety mam blizny po trądziku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=PljbzaUlA8o - polecam ten makijaż; wg mnie jest idealny i zakrywa wiekszość :)

      Usuń
  2. Też często mieszam dwa podkłady ;) Jaką Ty masz cudowną cerę! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    pozdrawiam Kochana ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mnie coś ściska jak widzę dziewczyny, które nakładają mocne podkłady, a posiadają tak piękną cerę... Nie niszcz skóry Kochana! Pierwsze zdjęcie jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam az tak idealnej cery zeby zrezygnowac z podkladu:) ale wlasnie uzywam lekkiego podkladu z bourjois ktory nie obciaza skory i nie tworzy efektu maski jak ten z revlona. Mieszam dwa ze soba kiedy ide na impreze wesele itd zby krycie bylo lepsze i dluzej sie trzymalo:) ale nie mysl ze nakladam tone tapety zeby sie nie starlo:) wszystko w granicach rozsadku bo szanuje swoja cere:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kreski! Ja również używam tych podkładów, ale nie mieszam ich ze sobą... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ładną cerę:) makijaż delikatny, pasuje do Twojej urody:)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle perfekcyjna...!
    Pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz śliczny makijaż, a te kreski cudowne <3
    Ja używam o wiele mniej kosmetyków,pewnie ze względu na wiek :)
    Zapraszam do mnie na post fotograficzny,podziel się swoją opinią!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia, cudowny blog, taki przejrzysty... jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń