niedziela, 25 maja 2014

Lato w maju!

Jeszcze parę dni temu narzekałam, że non stop tylko deszcz i deszcz. Ale na dobre sobie poszedł i mamy przepiękną pogodę, czyżby to już lato?. Gości u mnie taka temperatura, że na spokojnie mogłam włożyć na siebie typowo letni outfit.
Kiedyś wzbraniałam się od spódnic i niemalże trzeba było mnie prosić, żebym gdzieś pokazała się w spódnicy czy sukience, bo przecież jako dziecko wygodniej mi się chodziło po drzewach w spodniach:D. A więc do noszenia spódnic musiałam dojrzeć, obecnie bardzo często wkładam na siebie spódniczki, łącząc je z przeróżnymi bluzkami:). Na upalne dni to strój idealny a przede wszystkim wygodny i przewiewny. W dzisiejszym zestawie zobaczyć możecie moją nową miłość w kategorii obuwia- SLIP ON!. Są to jak ja nazywam "cichobiegi" w których można przejść cały świat!. Oprócz lubianych przeze mnie "czeszków" są to moje ulubione buty w kategorii " na co dzień". Pochodzą z internetowego sklepu stylowebuty gdzie ten model butów możecie kupic w trzech różnych kolorach! (polecam bo są bardzo wygodne). Do uzupełnienia zestawu założyłam bandane w kolorze pomarańczowym. Uważam, że w takim zestawie możemy czuć się wygodnie a zarazem dziewczęco.
Życzę wam miłej niedzieli a ja uciekam do szkoły! ostatnie egzaminy przede mna! paa:)
http://instagram.com/kaarolinakaczor#

14 komentarzy:

  1. ojej ależ dziewczęce są te Twoje zdjęcia!
    To z dmuchawcem urzekło mnie najbardziej!
    piękna spódniczka!!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bandana fajny pomysł!! Spodobało mi się:)
    Patrycja;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chciałam kupić te buty w białym kolorze, ale mi wykupili :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, na pewno bede odwiedzac!
    Zapraszam rowniez do mnie:) http://drvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie <3 i zdjęcia i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog :) Obserwuję! :)
    zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, świetne połączenie kolorystyczne, a figura - marzenie! <3
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromnie, ale za to bardzo ładnie. ;-)
    Strój banalny zawsze okazuj się strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta stylizacja :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądasz, genialna masz te buciki ♥ Szukam czegoś takiego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyglądasz. (:

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz:) świetne te trampeczki:)ps.zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń