niedziela, 18 maja 2014

Black&black


Cześć wszystkim! Dziś przychodzę do was w czerni. W końcu na chwile przestało padać i udało mi się zrobić kilka zdjęć. Dzisiejszy zestaw to nic bardziej prostego jak połączenie pikowanej sukienki i czarnej skórzanej kurtki. Niby tak prosty zestaw, a wygląda efektownie i spokojnie możemy ubrać się tak nie tylko na imprezę, ale również na jakąś rodzinną uroczystość. Sukienka czekała na swoje miejsce na blogu bo przez długi czas nie miałam nic ciekawego co mogłam do niej założyć. Jest bardzo uniwersalna i możemy komponować ją z przeróżnymi żakietami czy kurtkami, ale również z butami zakrytymi na obcasie jak i sandałkami. Nareszcie mogłam połączyć sukienkę ze skórzaną ramoneską. Do tej pory poszukiwałam idealnej skórzanej kurtki, która spełni moje wymagania. Od kilki dni za sprawą sklepu goodlookin stałam się posiadaczką idealnej (moim zdaniem) ramoneski. Kurtka ma idealną długość no i w końcu dobre na mnie rękawy ( a uwierzcie, że przez moje długie ręce to rzadkość). Zestaw prosty, i zarazem efektowny! a Wam jak się podoba?
http://instagram.com/kaarolinakaczor#
 Sukienka - MOSQUITO
Kurtka- GOODLOOKIN
Buty- Blink
Na koniec pragnę wspomnieć ze za dwa dni są pierwsze urodziny bloga! To już rok, dziękuje za obecność i za wszystkie miłe/lub nie komentarze, oraz za 50000 wyświetleń:)

13 komentarzy:

  1. o boziu Ty chudzinko !
    wygladasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka bardzo ładna ;)

    też czekałam aż przestanie padać i od razu na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ramoneska, dodaje całości charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka super :)
    Ale ta ramoneska, jest okropna:( Wydaje się, jakby była za duża na Ciebie;/
    Uważam, że z taką kurtką to bardziej na motocykl niż do sukienki, ale to tylko moje zdanie :)
    Nie gniewaj się na mnie za to;] Pozdrawiam serdecznie ;)
    aaa i gratki za 50 000 wyświetleń ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do kurtki to mi się wydawało, że za mała a tu że za duża?:) uważam, że jest ok ale każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie także ok. Dzięki za szczerą opinię:)

      Usuń
  6. Kochana wyglądasz ślicznie! Wspaniale w tej kurteczce

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wyglądasz :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka :) nogi masz przepiękne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka :) Jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń