środa, 14 maja 2014

Bio-żel pod oczy/ziaja

Hej, miałam dziś w planach dodać zdjęcia z zestawem, ale co minute pada okropny deszcz i nie mogłam wyjść na zdjęcia. Dlatego przygotowałam recenzje  żelu pod oczy. A w następnym poście zapraszam na outfit:)
Zasłanianie naszych worków jakimś korektorem nie wystarczy. Oprócz ukrywania trzeba także zadbać o skórę, która w okolicach oczu jest najbardziej widoczną oznaką zmęczenia. Z pomocą przychodzą nam płatki, kremy, żele. Przyznam się bez bicia, że dzisiejszy bohater postu to mój pierwszy tego typu kosmetyk.

Od producenta przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku. Lekki nieperfumowany.

Działanie wpływa kojąco na podrażnienia, nawilża skórę,łagodzi oznaki zmęczenia, wygładza naskórek.

Skład wyciąg z ziela świetlika- działa przeciwzapalne, łagodzi podrażnienia, nawilża skórę
         prowitamina B5(d-panthenol)- w skórze zostaje przekształcona na witamine B5. Nawilża i łagodzi podrażnienia.

Jak używać? niewielką ilość żelu należy nanieść na skórę powiek i pod oczami, delikatnie wklepując rozprowadzić go od zewnętrznej do wewnętrznej części oka.
 Opinia  Żel jest bezzapachowy, delikatny, szybko się wchłania. Po nałożeniu go skóra jest napięta i nawilżona. Krem powoduje, że możemy zafundować sobie chwile relaksu i odprężenia w domowym zaciszu. Krem stosuje po umyciu twarzy i nałożeniu na niej olejku. Nie miałam tak wielce widocznych worków czy zasinień pod oczami ale lepiej zapobiegać przed ich powstaniem:). Ten żel idealny jest dla osób które zaczynają przygodę z kremem pod oczy.

4 komentarze:

  1. Nie znam tego żelu, pierwszy raz widzę ;) U mnie dopiero ma zacząć padać, aż się boję :( Usunął mi się komentarz od Ciebie :( Chyba mam za grube palce :P :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również go pierwszy raz widzę,ziaja ma naprawdę dobre kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń