poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sunday with a flowery shirt!


Jak w każdy inny dzień stawiam na luz i swobodny styl tak w niedziele wybieram coś bardziej eleganckiego (ale bez przesady) nie lubie ubierać się na pokaz a czuć się jak mumia. Jak każda kobieta lubie czasem ubrać coś szykownego. Zazwyczaj nie szaleje z ubraniami, wybieram proste zestawy w których czuje się swobodnie. Nie bawię się modą (wiem że to źle ale często boje się ze przekombinuje i wyjdzie cyrk:D). Dzisiejszy zestaw jest prosty,bardzo wygodny a zarazem idealny na niedzielne popołudnie. Buty które niedawno kupiłam spisały się na medal, mimo, że do samego kupna ich nie byłam przekonana do tego typu butów to bardzo cieszę się, że jednak się zdecydowałam. Są uniwersalne bo pasują zarówno do codziennych luźnych setów, ale również do tych bardziej eleganckich.  Koszula to część garderoby która spełnia wiele funkcji w naszych zestawach. Połączona z jeansami idealnie spisuje się na codzień gdy rezygnujemy z luźnych, sportowych zestawów, a w połączeniu ze spódniczką tworzy idealny zestaw np. na jakaś imprezę. Ja dziś postawiłam na prostotę. A koszula w ulubiony dla mnie print urzekła mnie od pierwszego wejrzenia.  W zestawie nie ma nic szczególnego, ale jak już wiele razy wspomniałam przedstawiany przeze mnie styl na blogu jest tym który noszę a nie ten który na siłę tworzę do zdjęć.
http://instagram.com/kaarolinakaczor#

14 komentarzy:

  1. Lubię takie proste stylizacje, więc z całą pewnością świetnie czułabym się w takim stroju. Oprócz tego bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, jak również cały blog. Przy okazji zapraszam do siebie. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) Genialny płaszczyk i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, bardzo podobają mi się buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te buciki wygladasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi jakoś od razu w oko wpadł kok :) fajnie Ci wyszedł :P

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny ten zegarek masz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita stylizacja! Pięknie buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym miec takie dlugie wlosy zeby mocje tak fajnie spinac :)

    sliczny plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam długich włosów. Mam włosy ledwie do ramion i są bardzo cienkie:(

      Usuń
  9. Świetna stylizacja !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń