czwartek, 3 kwietnia 2014

Pastelowa wiosna!

Czas leci nieubłaganie, dzień za dniem i nawet nie wiemy kiedy uciekają nam kolejne miesiące. Już 3 miesiące dzielą nas od wakacji. Część z was już ma kompletne plany na wyjazd, czy na to jak spędzić te miesiące bez wyjazdów. My ze znajomymi mamy już wstępne plany na wakacyjny wyjazd, a kiedy będzie wszystko wiadomo na pewno się dowiecie gdzie spędzę tegoroczne wakacje.
A wy macie już zaplanowane te słoneczne miesiące?

Co do dzisiejszej stylizacji to część moich nowości, które mogliście zobaczyć we wcześniejszym poście. Już większość z was mogła się zorientować, wiosna obfituje w pastelowe kolory. Bardzo cieszy mnie ten fakt bo uwielbiam te jasne, stonowane kolory. Ważne jest by pamiętać o tym by nie przesłodzić zestawów tymi cukierkowymi kolorami. Ja dziś postawiłam na spokojny zestaw. Luźne spodnie z jasnego jeansu idealnie spisują się w ciepłe, codzienne dni. Są wygodne, cienkie i mają fajny krój którym odznaczają się od zwykłych, prostych spodni. Do takich wyraźnych spodni wystarczy dorzucić delikatny t-shirt i myślę, że takim zestawem przemówię do każdego bo chyba każda z nas lubi czuć się wygodnie i mieć na sobie coś co w małym stopniu jest niezwykłe:).
http://instagram.com/kaarolinakaczor#


23 komentarze:

  1. po raz kolejny wszystko na tak! :D bardzo fajnie wyglądasz w tych spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pata a Ty dodasz coś wreszcie?? :D :D

      Usuń
  2. piękna stylizacja! z każdym postem mnie zaskakujesz! oby tak dalej. :) a tak na marginesie w jakim programie obrabiasz te wszystkie zdjęcia, bo są naprawde przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć:)! zdjęcia przerabiam w Photoshopie CS5:)

      Usuń
  3. świetne spodnie! :) ja bym je jeszcze zalozyla do jakis szpilek, podciagnela lekko do lydek :) super są :)
    + pieknie Ci w tych okularkach :) promieniejsz wiosną!:) co do planow na wakacje - sa wstepne, ale rowniez nadal nie wiemy gdzie dokladnie sie wybierzemy :) raczej planujemy wyjazd na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie w tych kolorach! Takiej torebki szukam od dawna, skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prezent urodzinowy od Kuby:) jest z house:)

      Usuń
  6. Świetny post i stylizacja :)
    spodnie rewelacja...!
    czekamy na więcej:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam miętowy! Stylizacje z tym kolorem kradną moje serce :D Zajebiste okularki! Mam takie niebieskie tylko nie wiem gdzie :( Ubolewam, bo nie mogę ich znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię pastele :) Świetne trampki.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/show_item.php?item=4050973685

      Usuń
    2. Ja polecam okulary ze strony www.laceshop.pl

      Usuń
  10. Przyjemny, prosty zestaw :) Nie przeszkadzają Ci takie długie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku może troszkę, ale już się przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadzają:)

      Usuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz w tych okularkach ;*:)! spodnie jak i bluzka mega ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tak pięknych paznokci! :)

    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do paznokci się zgodzę z JustynaPolska- są piękne! Ogólnie fajna stylizacja, podoba mi się, jest luźna i wygodna, pasuje Ci ten styl i takie delikatne kolory. Tym bardziej są mile widziane na wiosnę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit, dear)
    Love you sunglasses!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń