środa, 9 kwietnia 2014

Loose set


Dziś codziennie, zwykle, po mojemu:). Na codzień takie zestawy sprawdzają się najlepiej. Do tej pory to moje ulubione dresy. Lubie je za ich uniwersalność. Bo to nie są rozciągnięte dresy, które po godzinie mają "wypchane kolana". Śmiało można je założyć nie tylko do sportowej bluzy ale również np. do koszuli i szpilek (swoją drogą muszę kiedyś pokazać wam takie zestawienie). Buty mogliście zobaczyć w poprzednim poście w nieco elegantszym zestawie dziś za to spisują się idealnie do luźniejszego bardziej codziennego zestawu. Ciemne kolory zestawu przełamałam uroczą bluzą w  kolorze pastelowego różu z ciekawym printem. W sklepach jak w kwiaciarni, wszędzie kwiaty. A wy na jakie stroje stawiacie na codzien?.  Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć.
http://instagram.com/kaarolinakaczor#

15 komentarzy:

  1. jak zawsze jesteś śliczna !
    figury to Ci zazdroszczę jak nie wiem co!
    chudzinka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. print na bluzce od razu mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary wyglądają świetnie i uzupełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ! bardzo ładna stylizacja taka delikatna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś szczuplutka, pozazdrościć! :-) Granat/kobalt Ci służy, a lustrzanki są świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki swietny luzak! bluza jest genialnaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzka <3 i okularki rzecz jasna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz:) A o takich okularach mi się marzy!:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka i koszulka wpadają w oko : )

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te okularki ;)

    bardzo fajny set ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne spodnie i okulary! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kurtka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. okulary są śliczne !


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń