niedziela, 27 kwietnia 2014

I believe that I can


Nawet nie wiem od czego zacząć. Chyba od tego że zaczynam coś nowego. I proszę was w miarę możliwości o przeczytanie tego postu i skomentowanie go. (chce zobaczyć ile was tu jest:))

Od długiego czasu obiecywałam sobie, że nie zaniedbam bloga, że będę systematyczna. Miałam tyle pomysłów na posty. Tymczasem pewnie każdy z was odpuścił sobie odwiedzanie go i ja to rozumiem. Sama bym przestała wchodzić na bloga na którym nic się nie dzieję. Jednak nie rezygnuje z bloga bo wiem, że przynosi mi on w jakimś stopniu radość, móc dzielić się z wami co u mnie, co kupiłam, co widziałam. W tym krótkim czasie zyskałam kilku stałych czytelników co bardzo mnie cieszy a wstyd mi, że nie potrafiłam dać czegoś więcej od siebie w postaci systematycznych postów i stałego kontaktu z wami. Oglądałam tylko wasze tętniące życiem blogi i tak sobie myślę.. czy ja tak nie mogę? i powiedziałam sobie "wierzę że potrafię".  Dlatego też w porę się obudziłam i jestem na nowo. Już teraz obiecuje, że będę z wami częściej. Przepraszam za ten czas w którym rzadko tu bywałam. I nie ukrywam, że do działania pobudziła mnie Ola, która również wprowadziła na bloga pewne zmiany i to one pokazały mi, że jednak można dać od siebie więcej. :)

Co zamierzam zmienić?
1.SYSTEMATYCZNOŚĆ- nie chce postawić sobie poprzeczki zbyt wysoko żeby znowu nie przewyższać swoich możliwości. Dlatego postanowiłam, że posty będą pojawiać się 2 razy w tygodniu. Będą to dni: Niedziela i środa.
2.RÓŻNORODNOŚĆ POSTÓW-  a więc będą pojawiać się posty o różnej tematyce. Nie będą to tylko outfity czy posty z nowościami, ale także świat moimi oczami( czyli przemyślenia na różne tematy oraz rzeczy), posty DIY.
3.STRONA NA FB-   Któregoś dnia jedna z was podrzuciła mi pomysł o tym by założyć stronę na Facebooku, by być z wami bliżej i byście mogły być na bieżąco tego co dzieje się u mnie i na moim blogu. Dlatego postawiłam sobie cel by wszystko naprawić i takowa strona pojawi się kiedy liczba moim obserwatorów przekroczy liczbę 200!:) 
4. MIXOWANIE STYLÓW-  No i do tego zmotywowała mnie Daajaa. Z wielkim zauroczeniem oglądam kreatywność tej dziewczyny mówiąc: jak ona to robi? ona jest w tym naprawdę dobra.! Obecnie uważam, że jest to blogerka która radzi sobie z tym idealnie, a mianowicie z mieszaniem stylu eleganckiego ze sportowym.  Osobiście długo myślałam nad tym jak to można założyć szpilki do dresów? Teraz uważam, że to bardzo dobry pomysł i z czasem spróbuje wprowadzić u mnie łyk odwagi do tworzenia takich zestawów.
5.TU POZOSTAWIAM PUNKT DLA WAS. NAPISZCIE W KOMENTARZU CZEGO BRAKUJE NA MOIM BLOGU A CO CHĘTNIE BYŚCIE OGLĄDAŁY.

 Mam nadzieję że mogę na was liczyć i na zdanie o tym co postanawiam zmienić?


6 komentarzy:

  1. Działaj ;) życzę powodzenia ;) A jeśli potrzebujesz kopniaka motywującego to polecam Ci książkę "Jesteś cudem" ;) To dzięki tej książce mój blog ożył i wydaje mi się, ze jest z nim całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo mi miło <3 Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę! Kolejny punkt ode mnie - uśmiech na buźce, który nigdy nie będzie z niej schodzić! Rób to, bo lubisz i kochasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! życzę wytrwałości w postanowieniach:)

    OdpowiedzUsuń