niedziela, 6 kwietnia 2014

Debiut z Lumene- wypełniacz linii mimicznych.

Powiem wam szczerze, że do tej pory nie używałam żadnych korektorów bo uważam, że skoro moja cera nie posiada żadnych wyprysków to nie ma sensu ich stosować. Aż do czasu kiedy weszłam rano do samochodu mojego chłopaka i usłyszałam:  ale masz worki pod oczami... ja myk za lustro i mówię kurde faktycznie stara się robię:D Chyba każda z nas  zmęczone "worki pod oczami"czy małe zmarszczki spowodowane naszą mimiką najchętniej usunęłaby na zawsze:). Postanowiłam zakupić korektor właśnie do tego celu. Pani w drogerii powiedziała, że bez sensu na ładną cerę aplikować korektor dlatego poleciła mi ten wypełniacz.
Rozwiązanie Lumene Wypełniacz zawiera optycznie odbijające światło perły, które sprawiają, że skóra wygląda na błyskawicznie rozświetloną. Olej z nasion borówki rozjaśnia skórę i poprawia jej koloryt.
 Opis  Wypełniacz schowany jest w małym plastikowym opakowaniu o pojemności 1,8 ml. Aplikację, ułatwia nam mały pędzelek z którego ze środka dozowany jest wypełniacz. Powoduje to bardziej higieniczne nakładanie go beż konieczności dłubania w nim palcami:)
Jak go używać? Nałożyć małą ilość w miejscu drobnych zmarszczek oraz linii mimicznych. Można stosować również obok nosa czy według linii czoła. Idealny jako rozświetlacz nałożony w najwyższej części policzków. Fajny efekt uzyskuje się poprzez nałożenie go nad brwiami. Idealnie również spisuje się jako zwykły korektor gdy nasza cera postanowi oznaczyć nas wypryskiem:P
Wypełniacz dostępny jest w każdej prawie drogerii za ok.40 zł.

1 komentarz: