poniedziałek, 10 marca 2014

Yankee Candle- Sparkling lemon (soczysta cytryna)

Dużo chyba nie muszę opowiadać o tym zapachu:)Jak sama nazwa wskazuje wosk Sparkling Lemon pachnie świeżymi cytrusami, jest rzeźki delikatny. Pachnie jak świeżo zrobiona lemoniada. Po rozpaleniu zapach soczystej cytrynki otula każdy kąt pokoju. Zapach idealny jest na ciepłe dni bo jest bardzo orzeźwiający, dlatego też sprawdzi się w okresie letnim:) Przeznaczony jest dla osób które nie lubią słodkich, kwiatowych zapachów.
Wosk do kupienia - TUTAJ!

8 komentarzy:

  1. Wydaje się być idealny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraziłam sobie ten zapach, mmm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugo nie bedziesz musiala sobie wyobrazac, poznasz zapachy osobiscie!:)

      Usuń
  3. Cytrynowe woski? Chyba nie dla mnie. Drazni mnie zapach, mimo ze cytrynę lubie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja tez nienawidze cytrynowych swieczek ktore 'pachna' jak odswiezacz do lazienki:D ten zapach skusil mnie ta nazwa:) bo skoro soczysta cytryna to pomyslalam ze bedzie bardzo swiezym zapachem:) i to nie jest zwykly cytrynowy zapach:) jest co prawda zachowana nuta cytryny ale zapach jest swietny! Pachnie jak lemionda:)

      Usuń
  4. tego zapachu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń