wtorek, 4 marca 2014

Yankee Candle-Bahama Breeze(Poczuj Bahama)

W związku, że tak zakochałam się w tych woskach i jakiś czas temu podjęłam współpracę ze sklepem goodies jeszcze przez jakiś czas na blogu będziecie mogli poznawać nowe zapachy Yankee Candle które trafiły w moje ręce.
Dzisiejszym zapachem będzie Bahama Breeze.
By poznać jaki zapach ukryty jest w tym małym wosku możecie wyobrazić sobie egzotyczne wakacje na dalekich wyspach. Idealne odprężenie, relax wśród palm i fal odbijających się od brzegu. Wosk pachnie świeżym koktajlem, owocowym drinkiem. Każdy z was miał na pewno przyjemność poczuć zapach owocowego drinka z kostkami orzeźwiającego lodu z plastrem cytryny na wierzchu- To właśnie tak pachnie ten wosk!:)  Po rozpaleniu możemy poczuć aromat soczystych owoców: ananasa, słodkiego mango i różowego grejpfruta. Moja mama zaś określiła zapach tego wosku jako guma balonowa.:) Dlatego też możecie zobaczyć, że zapach jest dość słodki:) Wosk jest bardzo trwały a główną rolę w nim gra zapach słodkiego mango.Właśnie takie zapachy uwielbiam! Wosk trafia do kolekcji moich woskowych ulubieńców.

8 komentarzy:

  1. Potwierdzam :) ten wosk fajnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba musze je zakupić <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te woski bardzo mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie, ale opis jak z folderu reklamowego. Mama miała rację: owocowa guma balonowa, a nie zapach tropikalnego drinka z powiewem wiatru znad oceanu. Zapach całkiem przyjemny, ale dosyć intensywny i w nadmiarze może męczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy inaczej interpretuje zapachy:) dla jednych moze byc meczacy dla drugich nie:) dla mnie byl idealny bo lubie takie zapachy;) dodatkowo nigdy nie rozpalam calego wosku tylko np. Polowe dlatego moze zapach nigdy nie jest az tak intensywny:) poZdrawiam

      Usuń
    2. Czy połowa, ćwiartka, czy całość - nie ma nic wspólnego z mocą zapachu, tylko wpływa na długość możliwości jego palenia. Dlatego zawsze daję tylko ćwiartkę, bo jeśli zapach mi nie odpowiada to nie zmarnuję reszty, tylko oddam bądź wymienię się za znajomymi.

      Usuń