poniedziałek, 31 marca 2014

Nowości wiosenne!


Jakiś czas temu przedstawiałam wam my wish list. W miniony weekend będąc w szkole, pomyślałam, że odwiedzę Złote Tarasy i poszukam czegoś ciekawego na wiosnę.  Tak się stało że, nabyłam kilka rzeczy które skradły moje serce. Znalazło się kilka pozycji z listy którą sobie przygotowałam tj. spodnie, okulary, zegarki czy torebka (prezent urodzinowy od Kuby), a reszta to rzeczy które po prostu mi się spodobały:).
W sklepach szaleje pastelowa, kwiecista wiosna. Tegoroczna, wiosenna kolekcja bardzo trafia w mój gust bo uwielbiam stonowane, pastelowe kolory ubrań a print delikatnych kwiatów bardzo mi się spodobał. Odwiedziłam kilka sklepów, ale najbardziej przypadł mi tym razem Stradivarius. Nie mam swojego ulubionego sklepu, będąc na zakupach co raz to inny sklep zaskoczy i zauroczy mnie swoją kolekcją. Tym razem wszystkie ciuszki kupiłam w Stradivariusie lub w housie. Nie będę się rozpisywać tylko pokaże wam co udało mi się upolować.



Wasza garderoba już przygotowana na wiosnę? Wpadło wam coś w oko z moich łupów?

23 komentarze:

  1. Sneakersy cudowne! Sama na nie poluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolory i wzory kupionych ubrań i dodatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba więc trafiłaś i w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne nowosci! a gdzie zakupilas te piekne zegarki?

    OdpowiedzUsuń
  5. ile tego jest! czekam na stylizacje z tymi nowościami bo jestem ciekawa jak się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na dniach się pojawią:)

      Usuń
    2. ty pata sama zrób stylizacje a nieee :D pozdro

      Usuń
  6. cudne!!zapraszam do mnie może wspólna obserwacaj?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, będzie pastelowa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne łupy ;) sama muszę się zaoopatrzyć w nowe okularki !

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie sliczne wiosenne rzeczy <3 wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale idealne zakupy kochana!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta jasna koszula jest śliczna! Też chciałam tą bluzę z house jasną, ale nie było mojego rozmiaru :C

    OdpowiedzUsuń
  12. A okularki z jakiego sklepu?
    oraz ta bluza z napisem Love?

    OdpowiedzUsuń
  13. Okularki z allegro a bluza house:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy, tylko powiedz gdzie kupilas spodnie i koszule w malutkie kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie rzeczy mi się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń