piątek, 14 marca 2014

Nail art white-yellow-black. VIDEO!

Hej dziś post bardzo spontaniczny:) Mianowicie film przedstawiający coś co uwielbiam robić! nad malowaniem paznokci mogłabym siedzieć godzinami:). Do nakręcenia filmu zostałam zainspirowana przez...Anonima!:D podrzucił mi dobry pomysł by nagrać jak maluje paznokcie:) Mówisz, masz!:)
Do pomalowania paznokci użyłam:
Odżywka Eveline 8w1
Golden Rose, Czarny nr.71
Vipera Polka, Żółty nr.56
Vipera foggy coat
Selene Lakier bezbarwny


Korzystając z okazji wklejam link do mojej aukcji:) może akurat ktoś się skusi.:)


13 komentarzy:

  1. Moją pasją są paznokcie <3
    Tylko zajmuje się żelami.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki! Zrobilas filmikiem kawal dobrej roboty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka :) Jutro zabieram sie do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się rozwijasz. Czekam na inne materiały na YT! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. omg awesome nailart! i love the color combination <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama wymyślasz wzory, czy czymś się inspirujesz? :) są na prawdę mega, niby proste do zrobienia, ale na pewno ręka przy pierwszym razie by się trzęsła. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sama czasami przegladam zdjecia paznokci w internecie czy instagramie:) a czasami zobacze cos ciekawego dodam cos swojego pozmieniam i cos wychodzi:) to jest kwestia wprawy ja jej jeszcze do konca nie zlapalam:) ale cieszy mnie to ze wzorki sie podobaja:)

      Usuń
  8. świetne! kolorystyka idealna i bardzo wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak sprawnie Ci to idzie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń