piątek, 7 marca 2014

My wish list

 
Hejka. Wiosna idzie do nas małymi krokami, ale pomyślałam, że warto już zacząć się do niej przygotowywać:) W ramach tych przygotowań zrobiłam sobie moją listę życzeń. Ile bym nie miała ubrań czy dodatków to i tak zawsze będzie za mało. Jak już pewnie większość z was się zorientowała trendy tej wiosny to przede wszystkim pastelowe kolory, delikatne wzory, (zwłaszcza te azteckie), koronki oraz kwiaty. Tej wiosny warto postawić na minimalizm. Dodatkowo rok 2014 nie zawiedzie tych którzy lubią połączenie bieli i czerni. Ostatnio odwiedziłam kilka sklepów i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że pastele są wszędzie! Ale osobiście mnie to bardzo cieszy. Zerknijcie co wpadło mi najbardziej w oko i piszcie co wam się najbardziej spodobało.

Krok po kroku będę starała się "odhaczać" pozycje z mojej listy. Oby już niedługo wszystkie wpadły w moje ręce.
Jest coś co wam wpadło w oko?:)

11 komentarzy:

  1. Te szaro rozowe buty to adidas? Gdzie mozna je dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, adidas:) wiesz co myślę, że w dobrze zaopatrzonym adidasie będą, w internecie też można je znaleźc, buty pochodzą z nowej wiosennej kolekcji:)

      Usuń
  2. super rzeczy :) a ten zegarek muszę mieć :)
    Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, że żałuję kupna Air Maxów, ale Twój Adidas jest piękny. Ostatnio oglądając nowe modele zastanowilam się, raczej zawahałam, czy maxy to wlasciwy był wybór. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaakie rzeczy to ja tez chce !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beże i szarości zawładnęły moim sercem, ale reszta pastelowych kolorów nie przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna kolorystyka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja lista na okres wiosenny wygląda bardzo podobnie :) Wygoda a zarazem ciekawy wygląd ubrań/rzeczy to podstawa :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :) Zapraszam też do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza w kwiatuszki jet taka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń