środa, 26 marca 2014

Kosmetyków nigdy dość!


Wybaczcie mi tą bardzo długą i okropną nieobecność. Pomyślicie, że nie potrafię być systematyczna, ale "to nie tak jak myślicie:D". Osobiście uważam, że blog należy prowadzić w takim tempie jaki dla samego prowadzącego jest najbardziej odpowiedni. Nie chce działać jak maszyna, że mimo dnia spędzonego w domu mam na siłę zakładać ogarnięte ciuszki, prostować włoski, malować twarz i lecieć na zdjęcia które wcale nie odzwierciedlają mojego dnia i stroju który mam dziś na sobie bo takie zdjęcia wcale nie są prawdziwe. Więc prosiłabym o wyrozumiałość i o pozostanie tu ze mną bo jak tylko pogoda poprawi się to w końcu pojawię się tutaj osobiście:).

Dziś przychodzę do was z postem o moich nowościach kosmetycznych, których jak tytuł posta wskazuje nigdy dość!:). Spokojnie można powiedzieć ze pożegnaliśmy zimę, a co za tym idzie część z naszych kosmetyków też należałoby zmienić. Przede wszystkim pamiętajmy żeby na te słoneczne dni szczególnie dbać o naszą cerę by wyglądała zdrowo i delikatnie, stosując odpowiednie kremy i kosmetyki do make-upu. Zdecydowałam się na zmianę podkładu na lżejszy, zakupiłam również mój (wstyd się przyznać) pierwszy korektor i krem pod oczy  Dziś ogólnie przedstawie wam nowości a już niedługo pełne recenzje produktów.
1.Profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry eveline- złożony z 7 drogocennych olejków i witaminy E
2.Podkład Bourjois healthy mix- lekki, o zapachu owoców do codziennego stosowania.
3. Bio-żel po oczy i na powieki kojący ziaja- delikatny krem pod oczy który odżywia nasze zmęczone okolice oczu.
4.Top coat  viper-tworzy szklaną błyszczącą wartwe na naszych paznokciach.
5.Pastelowe lakiery do paznokci miyo.
6.Eyeliner catrice- czarny, ze standardowym pędzelkiem.
7.Wypełniacz linii mimicznych lumene- retuszuje nasze zmarszczki mimiczne oraz małe niedoskonałości cery. Idealny również jako rozświetlacz.

Miałyście coś z moich nowości? macie jakieś opinie? jeśli tak to komentujcie, chętnie poczytam:)

9 komentarzy:

  1. Dużo znanych mi kosmetyków - wszystko z dobrej półki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No zebym mogla cos powiedziec to musze go troche pouzywac:)takze na recenzje musisz troche poczekac:)

      Usuń
  3. Ja jestem ciekawa jak podkład wygląda na twarzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym kilka propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem ciekawa podkładu, sama używam Bourjois 1 2 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja wczoraj byłam w drogerii i również nabyłam przy okazji cztery lakiery z MIYO. są świetne!!

    miłego dnia :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń