piątek, 28 marca 2014

Bourjois healthy mix!

Dziś przychodzę do was z recenzją podkładu Bourjois.Mam go dopiero od paru dni ale uważam, że fluid można ocenić już po pierwszym użyciu bo nie oczekujemy od niego efektów które przychodzą po dłuższym używaniu jak w przypadku kremu czy odżywki:) Chęć do zmiany obecnego fluidu (Revlon) przyszła z momentem nadejścia cieplejszych dni. O ile Revlon (należący do tych gęstych i dobrze kryjących) jest rewelacyjny na zimowe dni kiedy to nasze zimne, czerwone noski muszą być ukryte, to w ciepłe dni kiedy temperatura jest wyższa warto pomyśleć o tym by dać naszej cerze coś lżejszego:) Ze względu na to, że bardzo dużo dobrego słyszałam o tym podkładzie to bez wahania postanowiłam nabyć podkład firmy bourjois healthy mix:)
Tak od producenta:
*Zapewnia, że podkład idealnie rozświetli naszą cerę
*ujednolici ją nawet do 16h
*dzięki zawartym ekstraktom z owoców zapewni blask, odprężenie i przedłuży młodość naszej skóry
*nie zatyka porów
*dostępność w 6 kolorach.
*cena ok 50 zł.
Dlaczego on? tak jak wspomniałam wcześniej ze względu na jego lekka konsystencje. Od dawna szukałam takiego lekkiego podkładu którego spokojnie mogę użyć na codzień nie obciążając przy tym mojej skóry, mamy do wyboru 6 odcieni mój to ten najjaśniejszy nr. 51 Vanille clair. Dodatkowo podkład idealny jest dla osób mających cerę suchą.
Jaki on jest? Więc tak ma lekką konsystencje, moim zdaniem idealną. Nie pomyślcie że jest płynny jak woda:) jest taki jaki powinien być fluid. Podkład ukryty jest w szklanej buteleczce z bardzo przydatną pompką (której tak bardzo brakuje w revlonie) także wydobywanie fluidu jest bardzo wygodne i estetyczne. Fluid posiada owocowy zapach (morela, jabłko, melon). Więc czego więcej szukać skoro nasz lekki, ładnie zapakowany fluid po nałożeniu na naszą skórę daję jej piękny, delikatny, owocowy zapach.
Moja skromne zdanie No cóż, chyba właśnie tego oczekiwałam od mojego nowego podkładu. Idealny jest do codziennego stosowania, kiedy oczekujemy krycia bez efektu maski. Jest lekki, nie obciąża naszej skóry a co najważniejsze nie zapycha jej. Ma baaardzo ładny zapach którego często inne podkłady są pozbawione. Dobrze kryje, ma fajną konsystencję, nie robi plam, utrzymuje się cały dzień (osobiście jeszcze nakładam na niego odrobinę pudru dla wykończenia makijażu). Jak dla mnie bardzo duża jego zaletą jest to, że bardzo dobrze nawilża moją twarz i pozostawia ją w bardzo zdrowym wyglądzie. Bardzo funkcjonalne opakowanie z pompką. Z czystym sumieniem mogę polecić wam ten podkład i powiedzieć ze to właśnie tego potrzebowałam:)

7 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy podłam ostatnio też szukam jakieś fajnego i przede wszystkim lekkiego podkładu ;)
    tylko ja potrzebuje na przebarwienia i maskujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie z kolei zapchał... ale ja to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię! Ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję wybierać między tym podkładem, a podkładem firmy MaxFactor. Zaluję, że wybrałam ten drugi. Dużo słyszę dobrego na temat Twojego. Fajnie, że jesteś zadowolona, mimo, że cena dość wysoka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam go wypróbować, ale boję się tego efektu rozświetlenia, mam dość tłustą cerę. Nigdy nie mogę przejść obok niego obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna buzia, różnica minimalna, nie warto :)

    OdpowiedzUsuń