środa, 19 marca 2014

50 faktów o mnie.


1.Urodziłam się 22 marca 1994r
2.Jestem alergikiem jak miałam robione testy to wyszło ze jestem uczulona nawet na mąkę, ziemniaki:D
3.Mam 167 wzrostu i mimo że ważę tylko 47 kg to jem bardzo dużo..
4.Chciałabym przytyc
5.Studiuje Kosmetologie
6.Uwielbiam malować paznokcie i cudować z maseczkami.
7.W przyszłości chce otworzyć swój własny salon kosmetyczny.
8.Lubie wątróbke
9. Nigdy nie jadłam owoców morza
10.Nie lubie alkoholu
11.Nie pale papierosów
12. Nienawidzę kotów
13. Uwielbiam małe dzieci. To po tym jak zostałam chrzestną Mai.
14. Nigdy nie jem rano, moje śniadanie jem zawsze minimum o 12.musze porzadnie sie obudzic zeby zrobic sie glodna:)
15.Uwielbiam Frytki z gyrosem
16. Uwielbiam lekką herbatę z cytryną
17.Lubie prawie każdy typ muzyki (pomijając rock)
18.Walczę ze swoją wstydliwością
19.Nigdy nie obgryzałam paznokci
20.Nigdy nie byłam w górach, wole morze.
21.Nie lubie na kogoś czekac.
22.Uwielbiam zapach mielonej kawy a nie lubie jej pic. Raczej pije mleko z kawą a nie na odwrót:D
23. Ćmy i pająki to coś czego się brzydzę! Jak ćma wleci do pokoju to będę piszczeć dopóki jej ktoś nie zabije.
24.Nie uznaje zasady ze co drogie to dobre.
25.Nie zawsze kupuje ciuchy w firmowych sklepach uznaję też no name.
26.Nie lubie pic samej wody.
27. Ulubione kwiaty to tulipany!
28.Moimi inspiracjami do założenia bloga była Agatka z adancing-queen i Ola z styloly. Uwielbiam ich blogi!
29.Jestem typem zazdrośnika
30. Szybko się złoszczę
31.Nienawidzę pustych dziewczyn które śmieją się z własnej głupoty:)
32.Lubie z moim chłopakiem czyścic nasze samochody zawsze poświęcamy na to cały dzień.
33.Mam rodzeństwo, starszego brata z którym bardzo dobrze się dogaduje.
34.Jak byłam młodsza razem z koleżankami na tarasie przy szkole puszczałyśmy sobie muzykę i układałyśmy układ taneczny.
35. Jak miałam 8 lat chodziłam na naukę tańca hip hop (ale trwało to krótko)
37. Mój rozmiar buta to 38.
38.Kiedy byłam małą dziewczynką i kiedy odwiedzała mnie ciocia podbierałam jej obcasy i paradowałam po domu.
39.Uwielbiam słodycze, chipsy, żelki, chrupki.
40.Wstaje zawsze przed budzikiem.
41.Jestem bardzo wrażliwa, szybko się wzruszam.
42.Mam naturalny kolor włosów.
43.Kiedy coś mi nie wychodzi, szybko się zniechęcam.
44.Nigdy nie mogę zasnąć w dzień.
45. Uwielbiam biały, delikatny wystrój wnętrz i śliczne obrazeczki pod nazwą "inspirations"
46.Pierwszą osobą która dowiedziała się o blogu był mój chłopak Kuba.
47.Uwielbiam seriale Barwy szczęscia, m jak miłosc, na dobre i na złe, przyjaciółki, ojciec mateusz, ranczo itd:D
48.Wole święta bożego narodzenia niż wielkanoc
49. Kiedyś nosiłam stały aparat na zęby
50. Wolę zadzwonić niż napisać sms.

19 komentarzy:

  1. 31. - i tak powinno być! Szczególnie w platynowym blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi sie punkt 4 😞 kobieta musi byc szczupla!!! 😆 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta Maja! <3 Niedawno widziałam ją na Twoim instagramie - słodka z niej dziewczynka się zrobiła! :))
    6,9,13,18,21,24 - mam tak samo! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że studiujesz kosmetologię! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała przyjemność odwiedzić Cię w Twoim salonie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak takowy powstanie to od razu wyśle Ci zaproszenie!:)

      Usuń
  5. Cudnie :) 50 faktów jakże prawdziwych...!!! Buziale :* A.B + M.B :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 5- zamierzam :) co dokładnie robisz?
    7- też o tym marzę :)

    Ps. Zakochałam się w Małej Niuni. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to co dokładnie robie?:) studiuje kosmetologie:D

      Usuń
    2. No tak, ale czytałam jedna stronę szkoły, że w skład wchodzi pedicere, menicure, makijaż twarzy i itp. Dlatego pytam, czy można wybrać czy idzie się na kosmetologie ogólną.

      Usuń
    3. Specjalizacje wybieras chyba na drugim roku:)

      Usuń
  7. Myślę, że praktycznie każdy woli święta Bożego Narodzenia od Wielkanocy :D
    No i zauważyłam, że mamy dużo ze sobą wspólnego :D Bardzo często wstaje właśnie przed budzikiem jak TY :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Utożsamiam się z punktem 14, nawet jeśli wstanę wcześnie rano, nie jestem głodna do południa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 13 - mam tak samo, chociaż chrzestną jeszcze nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jak wiele mamy ze soba wspolnego :) uwielbiam takie posty!!! :)
    np. tez lubie zapach kawy mielonej ale nienawidzę jej smaku!! :D to samo mam z grzybami - pachna pieknie ale nie zjem zadnych procz pieczarkow, mhihi:D

    OdpowiedzUsuń
  11. 23.- Ćmy i pająki to również stworzenia Boskie, a słowo ''zabije'' ma bardzo negatywny wydźwięk:D pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta? A komara tez nie zabijasz jak Cie gryzie bo to stworzenie boskie?:)

      Usuń
  12. Dobrze powiedziane z komarami :) a jak Anonimek tak kocha pajączki i ćmy to zalecam spanie z tymi boskimi stworzonkami i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz nosze aparat na zeby !:)

    OdpowiedzUsuń