piątek, 7 lutego 2014

Z łatami na łokciach


Cześć wszystkim. Jak radzicie sobie z tą okropną zimą? o ile jeszcze u was jest? bo oglądając blogi widzę jak dziewczyny cieszą się wiosenną pogodą. U mnie niestety zima postanowiła zagościć na dłużej, już mam jej dość. Każdego dnia mam w planach pójść na zdjęcia, wyjść na spacer, ale jak tylko wychylam nos za okno i dostaje w twarz tym mrozem to zostaje mi jedynie zostać w domu. Na szczęście dziś pogoda uległa małym zmianom,za oknem słońce a na termometrze plusowa temperatura ( od razu człowiek ma lepszy humor!).  Jak zobaczyłam że na dworze powoli gości wiosna ( niestety ze śniegiem) to ruszyłam w plener.:) Śmiem twierdzić, że (pomijając fakt mrozu), zdjęcia zimą są fajniejsze. Przede wszystkim są jasne co wpływa na dobrą jakość zdjęcia a nasze kolorowe stylizacje idealnie kontrastują z białym śniegiem który otacza nas dookoła.
Mój dzisiejszy zestaw to dwie nowości. Legginsy, z suwakami z tyłu i sweterek z uroczymi łatami w kształcie serduszek. Sweterek przez swój delikatny materiał i czerwone łatki będzie przeze mnie wykorzystywany do wielu stylizacji. Bo nadaję się zarówno do prostych zwyklaczków, ale również idealnie będzie współgrał z jakąś elegancką spódniczką. Lubie nosić takie luźne zestawy które odznaczają się czymś szczególnym. W dzisiejszym zestawie niewątpliwie główną rolę gra mój sweterek. Gdyby był on zwykłym szarym swetrem zapewne nie zwróciłabym na niego uwagi, ale łatki na łokciach sprawiają, że sweterek ma w sobie to co coś, łatki nadają mu charakteru i uroku. I to właśnie takie najmniejsze szczegóły zawsze zwracają moją uwagę podczas robienia zakupów:).
http://instagram.com/kaarolinakaczor#


Sweterek-Tutaj

33 komentarze:

  1. U mnie już wiosennie, ale chyba wolałabym żeby jeszcze popruszyło śniegiem. :)
    Fajne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to na tle tych czerwonych krzaczków. :) Ładnie kontrastują z śniegiem.

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter z przeuroczymi łatkami jest świetny! Zgadzam się, zdjęcia wyglądają świetnie podczas zimy, jednak ja cierpliwie czekam na łagodniejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter i kurtka są rewelacyjne!
    zapraszam na nowy post!
    http://glammadz.blogspot.com/2014/02/futerkowa-wariacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zarazasz usmiechem! :) a wzrokiem przeszywasz :D haha cudowne oczaki masz kochana :* fajna kurtka, ja bym wolala w odcieniach czerwieni ale do Ciebie ta kolorystyka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jakie chude nóżki *,* świetny sweter! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga!
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta super współgrają z kurtką! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek i kurtka rewelacja!!:))::**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięuję :*
    super wyglądasz, masz piękny uśmiech !
    a te serduszkowe łatki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mosquito ma bardzo fajne ubrania:) i dobrej jakosci. Masz bardzo zgrabne nogi, zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz swietne nogi :) Uwielbiam spodnie z zamkami na nogawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Było zimno, teraz z kolei się robi deszczowo, blogerkom nie dogodzi! :D Też ciągle mi pogoda płata figle ;)
    Masz przepiękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz piękne oczy! ♥ Rewelacyjnie wyglądasz, a sweterek chętnie bym Ci ukradła! :D

    Pozdrawiam, Kamila. :)

    + Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania komplet pędzli ECOTOOLS. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek! <3 również obserwuję :*))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz :) super blog !
    uroczy ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny sweterek :) No i pasuje Ci ten różowy kolorek :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! Piękny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. PODOBA MI SIĘ SWETEREK !
    życzę miłego wieczorku i również zapraszam w swoje skromne progi :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kurtkę Kochana masz cudowną <3
    dziękuję :) Nie miałam czasu żeby je skracać więc stwierdziłam, że raz na 6 miesięcy wypadało je obciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute outfit! I love your sweater! Would you like to follow each other on GFC, Facebook or bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie zima jest, akurat dzisiaj pada deszcz i jest na plusie więc będzie najgorzej.
    piękna kurtałka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no sweterek jest świetny! :)
    u mnie czuć wiosne, zdecydowanie :)
    pozdrawiam, obserwuje, zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kurtka, oryginalna, wyróżnia się spośród tlumu na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny sweter z tą łatką :)

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super wyglądasz! A ten sweter jest boski :)

    Pozdrawiam, http://mow-mi-pocahontas.blogspot.com/ :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię twoje posty ubraniowe ;D ładnie tu wyglądasz ale za mocno malujesz brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) brwi.. od kilku miesięcy próbuje znaleźć idealny cień do nich i wprawić się w ich ukształtowanie:)

      Usuń