piątek, 21 lutego 2014

Yankee Candle- November Rain(listopadowy deszcz)

To już ostatni zapach z testowanych przeze mnie wosków.. Dzisiejszym testowanym zapachem będzie Listopadowy deszcz.Zupełnie nie wiem czemu tak został nazwany ten wosk. Uwielbiam zapach deszczu,kiedy podczas spaceru pośród drzew w powietrzu unosi się świeży zapach, i właśnie takiego zapachu oczekiwałam od tego wosku. Kompletnie się rozczarowałam. Zapach ten jest bardzo słodki, lawendowy, wyczuć można w nim męski perfumy. Można nawet stwierdzić że pachnie jak odświeżacz do wc. I dlatego też zdecydowałam że zapach będzie idealny do łazienki.
 woski here!

9 komentarzy:

  1. Muszę go obwąchać przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są świeczki tej firmy <3! Miałam jedną w słoiku i do końca mi trzymała tak intensywny zapach!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świeczki !!

    zapraszam : http://alexetalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu przetestować te woski, same pozytywy o nich czytam :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się w końcu zaopatrzyć w Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bardziej wolę twoje posty ubraniowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć:) Ale tak sobie postanowiłam że będę dodawać również posty z recenzjami kosmetyków wosków i przeróżnych nowości, co by nie było zbyt monotonnie;)

      Usuń
  7. To już wiem, żeby tego unikać. Teraz palę Pink Sands :)

    OdpowiedzUsuń