poniedziałek, 17 lutego 2014

Yankee Candle: Black Cherry (czereśnia), Soft Blanket( miekki koc)

Dziś przedstawie wam dwa kolejne zapachy wosków Yankee Candle


I o to ląduje tu mój ideał wśród testowanych wosków. A jest nim Czereśnia! cóż to jest za zapach! słodkawo-kwaśny jak dojrzewająca wiśnia w ogrodzie. Zapach jest tak przyjemny że mogłabym go rozpalać cały czas. Pachnie jak wiśniowy kisiel, jest bardzo intensywny.Uwielbiam dojrzałe czereśnie dlatego ten zapach tak przypadł mi do gustu. Bez wątpienia stwierdzam że jest to mój ulubiony zapach!.

 Mimo tego że całkiem inaczej wyobrażałam sobie ten zapach to polubiłam ten wosk. Oczekiwałam że zapach wosku będzie lekki, milutki taki jak właśnie jest miękki koc.Tymczasem wosk funduje nam słodki, dość ciężki aromat w którym można wyczuć słodką nutę migdałów oraz kokosa. Ja w zapachu wyczułam nutkę męskich perfum. Zapach Miękki koc jest intensywny,słodki i dlatego też jest idealny na ponure zimowe wieczory. Kiedy to może otulić nas swoim zapachem a my pod kocem z kubkiem gorącej herbaty oddamy się aromatowi słodkiej wanilii.
do kupienia tutaj!

4 komentarze:

  1. uwielbiam Yankee Candles <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o takich pachnących woskach...ale wypróbuję!
    Obserwuję i będzie mi miło jeśli ty również dołączysz do grona moich obserwatorów ;)
    ( W sumie to często bywam w Stoczku, mam blisko rodzinę :))) )

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń