środa, 5 lutego 2014

Yankee Candle- Baby Powder(puder dla niemowląt)

Zapach ten jest bardzo przyjemny, słodki. Jest bardzo intensywny ale nie duszący. Jego nazwa idealnie pasuje do jego zapachu. Kiedy go rozpaliłam czułam jakby w pokoju było małe dziecko które po kąpieli zostało obsypane puszystym pudrem. Idealny zapach do sypialni. Mi bardzo spodobał się ten zapach bo uwielbiam zapach obecności niemowlaka. Zapach pachnie tak jak sobie to wyobrażałam.
                                                      Woski możecie kupic na TEJ stronie.

9 komentarzy:

  1. chyba się skuszę na ten wosk ;) również uwielbiam zapach bobasków !

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie słyszałam o takim zapachu ale może wypróbuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj musi być przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej osób pisze o tych woskach, a ja mam na nie coraz większą ochotę! :)
    Jeżeli kupowałabym woski to raczej nie kupiłabym baby powder, tylko jakiś kwiatowy zapach, może konwalia? :)

    pozdrawiam ciepło i obserwuję, Olga

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja bratanica pachnie raczej dziecięcym proszkiem do prania. :D Zapach kojarzy mi się słodko, bo mała jest słodka, ale obiektywnie rzecz ujmując zapach sam w sobie to żadna rewelacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach niemowlaczka - uwielbiam! Muszę go mieć! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę sobie go sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż poczułam ten zapach - puder dla małych dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie znam tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń