niedziela, 23 lutego 2014

Wiosnę! czuje wiosnę!

Hejka! po tygodniu recenzji wosków przybywam i ja!:) Nareszcie jest wiosna, oj jak dobrze. Uwielbiam tą porę roku..tzn. Uwielbiam i nie. Lubie kiedy z okresu zimowego pogoda zmienia się w słoneczną i temperatury rosną, ale wiosna to przecież okres latających pyłków a dla mnie to koszmar, ponieważ jestem alergikiem i już niedługo będę musiała zaopatrzyć się w odpowiednie leki. Ale poza tym kocham wiosnę. Spacery wiosną to czysta przyjemność.

Co do dzisiejszego zestawu to mój jeden z kobiecych zestawów. Na co dzień preferuję wygodne, sportowe outfity, ale jak każda kobieta mam dni kiedy lubie ubrać coś bardziej eleganckiego niż luźne bluzy i leginsy. Dziś możecie zobaczyć mnie w spódniczce która jest moim wspomnieniem z dzieciństwa, taka samą miałam kiedy byłam małą dziewczynką. Dziś postawiłam na delikatne połączenie szkockiej kraty z czernią. Nie chciałam przekombinować tego zestawu by nie wyglądać jak przebieraniec. W dzisiejszym zestawie pokazałam również moje dwie nowości, płaszczyk jaki był mi potrzebny od zawsze a jakoś nigdy nie spotkałam tego idealnego no i buty które zamówiłam bez przekonania ze względu na połączenie kolorów. Ale po rozpakowaniu paczki miło się zaskoczyłam bo kolory wyglądają fajnie i będą pasować do większości zestawów. Jak podobam wam się w takim kobiecym wydaniu?:)
http://instagram.com/kaarolinakaczor#
 spódnice możecie kupic tutaj Tutaj:)

28 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, a spódnica ma swój urok! :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to świetna pora roku!
    Wszystko budzi się do życia. :)

    Zestaw świetny, najbardziej podoba mi się ta spódniczka w kratkę, jest genialna!

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta spódniczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w spódniczce a no i w butach także!
    Do takiej figury wszystko idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ;) Te buciki dobrze trzymają Ci się stopy? Bo mam podobne koturny i są dla mnie za szerokie :/ Niestety też jestem alergikiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymać się trzymają ale również mi trochę odstają:) rozmyślałam nad wkładkami wtedy stopa pójdzie troszkę w góre i będzie na pewno lepiej:)

      Usuń
  6. buty miazzga! chciałabym mieć takie nóżki jak ty :< w wolnej chwili zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Figura modelki! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć!:)

      Usuń
    2. Śliczna spódniczka i zabójcze buty ;) Też mam dni kiedy wolę ubrać coś bardziej eleganckiego niż leginsy i sportowe buty ;))

      Usuń
  8. Prześliczny płaszczyk no i Twoja figura <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest rewelacyjna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie płaszczyki, a botki są z Kazara? ;)
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, botki zamawiałam przez internet to botki Blink:)

      Usuń
  11. Śliczne buty, uwielbiam obcasy :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa. Wyglądasz uroczo w spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny plaszcz i buty:) calosc bardzo ladnie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Twoje nogi łobuzie :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka figura <3 Nie ogarniam w ogóle ostatnio, nawet nie mam czasu na odwiedziny u Ciebie! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale idealny płaszczyk! :)

    Rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka w kratę - śliczna, no i zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszczyk :)
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny nowy wygląd bloga ;D mała zmiana koloru paska pod nagłówkiem a taka różnica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ktoś zauważył:) co kilka miesięcy próbuje odświeżac bloga:) i chyba w końcu doszłam do wyglądu który mi się podoba najbardziej:)

      Usuń
  20. Ślicznie wyglądasz :* czekam na kolejny wpis :) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji to dla mnie ważne :)
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale spodnica suuper :) mozna z nia wiele wykombinowac, zapraszam Cie do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń