środa, 12 lutego 2014

Sweater with reindeer

Cześc wszystkim:) od razu wspomnę, że zdjęcia robione były jakiś czas temu, kiedy właśnie takie warunki panowały za oknem. Parę dni temu już myślałam ze małymi krokami zbliża się do nas wiosna...ale nie. Obecnie za oknem jest tzw. "plucha" śnieg grubymi płatkami spada z nieba więc chyba zima jednak jeszcze sobie nie poszła. Z tej okazji wrzucam post zimowy.Ze stylizacją typową na zimowe dni. Czapki z pomponami opanowały świat:) ja tam się ciesze, bo uwielbiam czapki i mimo to że elektryzują czy przylizują włosy to lubie je zakładać bo są mega ciepłe i dzięki takim ciepłym czapom nasze zdrowie będzie w dobrej formie:) Jest to typowy zestaw w jakim można mnie spotkać w zimę. Kiedy trzeba postawić na wygodę i ciepło.Chciałabym żeby to była moja ostatnia zimowa stylizacja. Wiosno przybywaj!:)




15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny zestaw! Czapa boska!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah jak ja lubie patrzec na te Twoje wyrazne oczaki ;d pasuje Ci zolty kolor ! sweterek jest przeuroczy :)
    ps. u mnie typowej zimy nie bylo od dawna ALE JA SIE CIESZE:d chce wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, piękna reniferka z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam czapki! Chociaż kilka lat temu buntowałam się, aby je zakładać... Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam reniferki, cudowny sweter! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. żółty akcent fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile u Ciebie śniegu! i jak ty ślicznie wygladasz w takich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zwrocilam uwage na ladnie podkreslone brwi haa !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja, super buciki :D
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przepiękne oczy! :)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń