czwartek, 27 lutego 2014

Moje pędzle do makijażu- Sunshade minerals.

Wszystko kiedyś traci swoją jakość i używalność.Pędzle również. Moje nie były jeszcze takie złe, ale zawsze chciałam mieć zestaw pędzli tzw. do wszystkiego:) Ostatnio koleżanka poprosiła mnie o to bym doradziła jej jakieś dobre niezbyt drogie pędzle do makijażu oczu:) i przeglądałam oferty w sklepach internetowych i w sklepie http://wizazysci.pl/ znalazłam dla niej idealny zestawik:) Ale natknęłam się również na nieco większy zestaw 15 pędzli i pomyślałam że warto spróbować, tym bardziej że cena była bardzo kusząca.Patrząc na zdjęcia umieszczone na aukcji pomyślałam, że wyglądają mega dobrze, wyglądały na puszyste i miękkie. No i właśnie to skusiło mnie do zakupu. Kiedy pierwszy raz dotknęłam te pędzle moje odczucia były takie same jak podczas oglądania zdjęć. Włosie  pędzelków jest bardzo miękkie i delikatne w dotyku. Pędzle są solidnie wykonane, trzonek mają złoty a skuwkę czarną, matową. Pędzle są świetne, jeśli chcecie nabyć zestaw pędzli do waszego makijażu to te jak najbardziej polecam!
Producent pisze:
"Seria SUNSHADE MINERALS Make-Up Studio Professional dedykowana jest profesjonalistom – wizażystom teatralnym, telewizyjnym i sesji zdjęciowych. Jednak każdy, kto marzy o zawodowym i precyzyjnym makijażu powinien go mieć!
Pędzle z tej kolekcji charakteryzują się wysokiej jakości ekskluzywnym włosiem, stworzonym specjalnie z myślą o aplikacji kosmetyków w pudrze oraz w płynie bez utraty produktu poprzez wchłonięcie przez włosie.

Specjalny kształt, odpowiednia gęstość i długość włosia zostały zaprojektowane w celu udoskonalenia techniki równomiernego i odpowiedniego rozprowadzania kosmetyków na skórze, co w rezultacie daje efekt nieskazitelnego, wyrazistego, lecz naturalnego makijażu.

Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD użyte w zestawie nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. Co więcej, włosie nie wymaga specjalistycznego płynu do mycia, jak ma to miejsce przy pędzlach z naturalnego włosia. Pędzle osadzone na długim drewnianym, malowanym na złoto trzonku o długości od 13,5 cm do 16,5 cm, oprawione w czarną skuwkę. Profesjonalny zestaw 15 sztuk pędzli otrzymujecie Państwo w złotym, pikowanym, zasuwanym etui z 15 przegródkami na pędzle o wymiarach 21cm x 14 cm ( etui zasunięte)."

Zestaw posiada 15 pędzli zapakowanych w złote etui.W zestawie jest 6 pędzli do makijażu twarzy i 9 do oczu. Więc jak dla mnie wystarczający zbiór. Postaram się wam po krótce je zrecenzować. 

 Powiem wam kilka zdań o pędzlach których używam.
Pędzel do fluidu. Flat top-idealny do nakładania kosmetyków płynnych, kremów, fluidów. Płaski kształt pędzla ułatwia nam rozprowadzenie naszego fluidu. Przez "wklepanie" produktu nasz makijaż utrzymuje się długo w nienaruszonym stanie. Odkąd zaczęłam używać pędzli typu flat top nie zamieniłabym ich na żadne inne a już na pewno nie na języczkowe.
 Pędzel do pudru. Nie wiem jak wy ale ja nie lubię makijażu bez wykończenia i zmatowienia go pudrem. Pędzel ten jest dosyć spory i przeznaczony jest do  nakładania pudrów sypkich, prasowanych oraz w kamieniu.Pędzel ma bardzo miękkie włosie a przy aplikacji pudru omiatanie nim twarzy to istna przyjemność. 
 Pędzel do różu, bronzera. Pędzel ma odpowiednio ułożone włosie, aplikacja różu czy bronzera jest o wiele łatwiejsza i bardziej efektowna. 
 Pędzel posiada włosie Racoon które jest bardzo delikatne a zarazem sztywne. Pędzel przeznaczony jest do podkładu. Są miłośniczki tego rodzaju pędzla w użytku do podkładów. Ale niestety osobiście nie polecam, gdyż pędzel tworzy smugi. Za to idealny jest do nakładania przeróżnych maseczek. I ja właśnie do tego celu go używam.
Pędzle do cieni.
1.Pędzel do mieszania i łączenia cieni w miejscu załamania powieki, służy również do rozcierania granic między kolorami cieni.
2.Jest to pędzel do nakładania cieni na całą powiekę.
3.Mniejsza wersja pędzla nr.1 więc zastosowanie podobne.
4.Pędzel przeznaczony do cieniowania powiek. Dzięki niemu uzyskamy intensywny kolor na naszych powiekach. Nadaje się do cieni sypkich, kremowych czy pigmentów. Włosie ułożone jest owalnie.
5. Pędzel do konturowania okolicy oczu, nosa. Idealny jest również do nakładania cieni pod łukiem brwiowym.
Pędzel z wąskim włosiem idealnie spisuje się do nakładania eyelinera czy cieni nad linią rzęs.
Szczoteczka do rozczesywania rzęs i brwi. Zawsze jak maluje brwi czy rzęsy to najpierw porządnie je rozczesuje. Niby w każdych zestawach niepotrzebne ale jednak czasem się przydają.
Nie będę dużo się rozpisywac, pędzel do malowania i kształtowania brwi.:)


26 komentarzy:

  1. Z chęcią bym przygarnęła któryś z nich :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zestaw idealny i sama zabieram się za jego kupno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie zaciekawiłaś tymi pędzlami kochana ;)
    może sie skusze i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile zapłaciłaś za ten zestaw pędzli ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 120+ przesylka:) takze cena zachwycajaca jak za taki zestaw:)

      Usuń
  5. świetny zestawik:) sama bym taki chciała
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na super miękkie, poszukam ich może kupię taki zestaw... Pędzli mam dużo, ale chętnie przygarnę nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wymienilam stare i jestem zadowolona:) pedzle sa baaardzo miekkie:)

      Usuń
  7. Mam zamiar kupic jakies pedzle bo na razie mam ich bardzo malo:(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! sama muszę and jakimiś porządnymi pędzelkami pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle szukam podobnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie! Pędzli mam aż nad to, ale teraz to i ja muszę zaopatrzyć się w cudeńka Sunshade Minerals, bo rzeczywiście wyglądają na bardzo mięciutkie i przyjemne dla skóry. Wszystko przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie muszę sobie kupić takie pędzelki, zamiast nakładać wszystko palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od meeegaaa dawna kupuję pędzle a przynajmniej się staram.... szukam, wybieram i ... na tym się kończy - nie udało mi się do tej pory kupić nic sensownego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te pędzle!
    Z chęcią przygarnęłabym taki zestaw ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeej swietne sa te pedzle i jeszcze pewnie takie milusie w dotyku mmm super!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają na świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, profesjonalny blog. :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają na porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak sie maja one do Hakuro,bo nie wiem ktore wybrac.Czy moze lepiej dolozyc i kupic Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tak.. Jakosciowo wlosie nie odbiega od hakuro. Sam pedzel wykonany jest dobrze, wlosie nie wypada jest bardzo miekkie. Zestaw hakuro jest mniejszy ale drozszy wiadomo jakosciowo troche moze jest lepszy bo wierzyc sie nie chce ze cena taka wysoka za samo 'hakuro' osobiscie tylko w tym zestawie nie przypadl mi pedzel do fluidu. Ma troche za dlugie wlosie i za malo zbite.wiec do fluidu wolalam hakuro. Z reszty pedzli jestem zadowolona bo jak z taka cene to zestaw jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń