poniedziałek, 3 lutego 2014

I'm a limited edition

Każdy z nas w pewnym stopniu jest taką edycją limitowaną bo każdy człowiek nawet w małym stopniu różni się od drugiego, nigdzie nie znajdziemy idealnej kopii nas samych. To jest niesamowite jak każdy człowiek różni się od siebie wyglądem,zachowaniem, charakterem, stylem życia. I nawet jeśli poszczególne zachowania z drugim człowiekiem są podobne to nigdzie nie znajdziemy osoby takiej samej jak my. Możemy poznać osobę która w pewnym stopniu przypomina nas samych ale na pewno będzie coś czym różnimy się od siebie.
Powracając do mojego dzisiejszego zestawu... przed wami moja kolejna zdobycz od mosquito. Sklep oferują bogatą ofertę takich pikowanych perełek. Bardzo lubie nosić bluzy, t-shirty z fajnymi pintami czy ciekawym napisem. Pierwszą moją taką bluzą która zaciekawiła mnie swoim unikalnym napisem była ta którą mogliście już zobaczyć tutaj. Dlatego jak zobaczyłam w sklepie bluzę z tym fajnym napisem od razu wiedziałam że musi być moja. Jestem osobą która nie lubi iść  ślepo za wyznaczoną modą. Nigdy nie kupowałam ubrań czy nawet najmniejszych rzeczy które miało połowa ludzi z mojego otoczenia. Zawsze szukałam czegoś unikalnego, odróżniającego się czymś od ubrań które dostępne są w sieciówkach. Takie ciuchy często spotykam w sklepach internetowych które nie dość ze oferują nam ciekawe ubrania to pozwalają zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. Mam nadzieję, że jeszcze niedługo przekonam się i wykonam pierwsze zakupy w sklepach zagranicznych.
 
 http://instagram.com/kaarolinakaczor#

23 komentarze:

  1. Przefantastyczna bluza ;)
    Pozdrawiam :)
    Pozytywna28

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluza ! masz mega duże oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie polecam zagraniczne sklepy, wtedy ma się pewność, że nikt z otoczenia nie będzie miał takiej samej rzeczy :) Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wszystko na TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kurtka i cudne rękawiczki!<3 pozdrawiam serdecznie!!!:*))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, luźne połączenie!
    Założyłabyś stronę na Facebook'u, bo nie jestem na bieżąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, świeży zestaw z pomysłem :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedłużyłas włoski?

    Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. super look! rękawiczki są urocze!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i w dodatku masz u siebie śnieg.

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mamy takiego samego gustu ale gdyby zmienić spodnie to podooba mi się ;D szczególnie parka, bluzka i rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt później jak dodawałam zdjęcia też pomyślałam że spodnie niezbyt pasują:)

      Usuń