piątek, 14 lutego 2014

Biovax Keratyna+Jedwab

Zaczęło się niewinnie, od jednego szamponu. I od chwili poznania tej firmy zakochałam się w ich produktach. Wypróbowałam jeden szampon potem drugi i kolejny i już od kilku ładnych miesięcy nie kupuje innych szamponów,tylko biovax. Bardzo podobają mi się linie produktów jakie firma ma w swoim asortymencie. Ostatnio używałam całej serii olejów organicznych o których już wspomniałam tutaj. Teraz zdecydowałam się na keratynę+ jedwab.
Przedstawiam wam szampon biovax keratyna+jedwab.
Kilka słów od producenta
Biovax to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW
Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów i substancji ochronnych:
  • Kompozycja Protein Mlecznych i emolientów wspomaga naprawę przerwanych wiązań keratyny, odbudowując osłabioną i zniszczoną strukturę włosa. Zabezpiecza przed utratą wilgoci, utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy. Zmiękcza i wygładza włosy.
  • 100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki. 
  • Efekt na włosach:
    - Mocne, zdrowe włosy 
    - Zadbane, nierozdwojone końcówki
    - Jedwabisty połysk"


    A co ja o nim sądzę?: Największy plus to jest nowe opakowanie ( z pompką) i większa pojemność szamponu aż 400 ml!. Szampon aplikowany przez pompkę bardziej się pieni co powoduję ze już niewielka ilość szamponu starcza mi na umycie włosów. Szampon jest dosyć gęsty, ale to normalnie w przypadku szamponów biovax. Zapach jest cudowny, mleczno-waniliowy ale przy tym nie mdlący czy ciężki.Po umyciu długo otula nasze włosy swoim aromatem. Włosy po wysuszeniu są lekkie, puszyste i gładkie a do tego pachną jak po wizycie u fryzjera.

    Następną bohaterką tego postu jest ...

     Intensywnie regenerująca maseczka z tej samej linii.

    " Jej przebogata formuła zawiera charakterystyczne dla wszystkich maseczek Biovax®:
  • Olejek ze Słodkich Migdałów, znany ze swych silnych właściwości nawilżających, zmiękczających i odżywiających włosy.
  • Łagodne Emolienty (Lanolina, Gliceryna) zabezpieczają je przed utratą wilgoci, utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy.
  • Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
  • Aminokwasy Jedwabiu wnikają do włókna włosa wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
  • Proteiny Jedwabne tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
  • Keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa plombując jej uszkodzone miejsca.
 EFEKT NA WŁOSACH:
  • Gruntowanie odbudowana struktura włosów
  • Intensywna regeneracja i nawilżenie
  • Naturalnie lśniące, jedwabiste włosy
  • Wyjątkowo gładkie i miękkie w dotyku"               
Moja opinia:Producent i każdy kto stosował maski radzi by używać ją raz na jakiś czas. Na początku też tak robiłam. Chyba ze względu na to, że bałam się że moje włosy będą zbyt obciążane i podatne na przetłuszczanie. Od momentu kupienia kolejnej zaczęłam stosować ją przy każdym myciu, siedząc z nią nawet do 20 minut i nie zauważyłam nic złego w jej efektach. Moje włosy są odżywione i gładkie co zauważyły już nawet moje czytelniczki. Maska ma konsystencje musu i jest bardzo wydajna. Zapach tak samo przyjemny jak szampon. Wystarczy odrobina maski by zdziałać na naszych włosach cuda!
Dodatkowo do przesyłki otrzymałam próbki maski do włosów przetłuszczających się i serum na zniszczone końcówki które od razu zużyłam i kupiłam produkt pełnowymiarowy
Jeśli jesteście zainteresowani wypróbowaniem tej marki polecam sklep internetowy galeriakosmetyki W swoim asortymencie posiadają wszystkie linie kosmetyków do włosów i nie tylko.Często można trafić na duże obniżki cen.

9 komentarzy:

  1. Kurcze co za zbieg okoliczności :D Akurat koleżanka mi dzisiaj polecała maski tej firmy :) Muszę je koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Biovax:) Ja kupiłam teraz cały zestaw do włosów wypadających i była tam maseczka, odżywka w sprayu, szampon, też próbka tego serum i gratis maska do twarzy z ogórka i zapłaciłam tylko 49,90:) Właśnie przed chwilą zmyłam maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. msm odzywke w plynie, bez splukiwania , do rozczesywania wlosow, polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę próbowałam i byłam nią zachwycona, ale o szamponach pierwszy raz słyszę! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na Waxa regenerującego (maskę) i zastanawia mnie czym się rózni Wax od BioWaxu? Szampon z keratyną i jedwabiem mnie skusił. Zajrzę na ich stronę.

    Obserwuję
    Pozdrawiam,
    reservedbeinspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cos bardzo podobnego. Pozdrawiam pieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna z moich ulubionych odżywek! :))

    OdpowiedzUsuń