poniedziałek, 27 stycznia 2014

Yankee Candle- Red velvet(czerwony aksamit), Camomile Tea(Herbata rumiankowa)


Dziś przychodzę do was z recenzją kolejnych zapachów od Yankee:)
 Pierwszy z zapachów to Red Velvet jest bardzo słodki ale idealnie opisuje go babeczka która jest na nim. Ten wosk właśnie tak pachnie, świeżo upieczonym ciasteczkiem, puszystym biszkoptem. Wprowadza nas w klimat kuchni w której pieką się słodkie ciasta. Zapach jest tak cudowny że pobudza nasze zmysły do tego stopnia że można stwierdzić że jest on pyszny bo sprawia że podczas otwierania go mamy ochotę go po prostu zjeść niczym świeżą słodką muffinkę:) I mimo że zapach jest tak słodki to wcale nie przeszkadza, wręcz przeciwnie... rozpalony w ponury wieczór tworzy niesamowitą atmosferę.


Z przykrością muszę stwierdzić że jest to jedyny zapach który nie przypadł mi do gustu. Myślałam że będzie on świeży i przyjemny jak herbatka rumiankowa. A tymczasem w zapachu czuć bukiet przeróżnych ziół które po prostu do mnie nie trafiły no i ten miód który tak wydobywa się na pierwszy miód a jest przeze mnie strasznie nie lubiany.  Faktycznie czuć w nim aromat rumianku ale w małym stopniu. Zapach idealnie trafi do osoby która uwielbia zapachy ziołowe oraz zapach słodkiego miodu. Zapach idealny będzie do sypialni czy do łazienki podczas wieczornych kąpieli.

                                       Woski możecie zakupić w sklepie goodies.pl

16 komentarzy:

  1. muszę w końcu to wypróbować, bo jeszcze nie miałam okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na zdjęcia aż czuję jak pachną! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o Yankee Candle :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu się zmobilizować i wypróbować kilka zapachów. Przeraża mnie to, że większość będę chciała po prostu zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, przepiękne *o*
    aż chce się je zjeść :o

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować ;))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear!! Good morning :)
    Your blog is so cool, i really love your style!!
    Come to see mine, and my new post "Stand here"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. wiele osób sobie chwali te zapachy, a ja dalej nie jestem co do nich przekonana ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością przygarnęłabym velveta, nie przepadam za zapachem ziół, a miodu już w ogóle. Ja mam strowberry buttercream i jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń