piątek, 3 stycznia 2014

Wszyscy mają Yankee mam i ja! Czyli początek mojej przygody z Yankee Candle.


Pierwszy raz(kilka ładnych miesięcy temu) natknęłam się na Yankee Candle na kanale RockGlamPrincess i już wtedy miałam ochotę je zamówić.Powiem szczerze miałam wątpliwości.."jeju jeśli te zapachy są tak intensywne to mój pokój będzie jak jedna wielka zapachowa świeca",pomyślałam. Bałam się ze zapachy będą za słodkie, mdłe itd. no i teraz nareszcie nadszedł czas ze mogę powiedzieć ze się myliłam!. Pewnego dnia spontanicznie weszłam na stronę www.goodies.pl i zaczęłam zamawiać woski YANKEE CANDLE. Ich unikalne nazwy sprawiły że w moim koszyku znalazło się ich ponad 20 ale z kilku zrezygnowałam z obawy o ich zapach. Pomyślałam ze zakup wosków pomoże mi bliżej poznać każdy zapach i ukierunkuje mnie do zamówienia kolejnych:). Do tego jeszcze biały kominek i oczekiwanie na nadejście przesyłki, na szczęście czas oczekiwania był bardzo krótki.Kiedy paczka była już u mnie w domu z niecierpliwością otwierałam ją i wąchałam każdy wosk, ciesząc się jak małe dziecko. Teraz tylko rozpalić kominek umieścić tartę na swoim miejscu i rozpłynąć się przy zapachu niesamowitych wosków. A już niebawem recenzja pierwszych zapachów! do usłyszenia! A wy jeśli jesteście zainteresowani kupnem wosków zapraszam do odwiedzenia strony goodies. 
Ja tymczasem uciekam testować pierwsze woski!

20 komentarzy:

  1. marzą mi się, bo podobno ich zapach jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, cudowne zapachy które utrzymują się baardzo długo:)

      Usuń
  2. intrygujace... juz tyle recenzji widzialam, chyba wyprobuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu tego spróbować.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystając z okazji życzę wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego 2014 Roku! Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba źle trafiłam, bo miałam 2 zapachy (świece), które kompletnie mi się nie podobały i wcale się długo nie utrzymały :(

    klaudynbaiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też swoją "przygodę" z YC zaczęłam stosunkowo nie dawno.. ale niestety się trochę rozczarowałam.. chyba miałam zbyt wysokie oczekiwania:(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny blog:)
    zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po raz któryś z kolei o nich czytam i żałuję, że nie miałam jeszcze z nimi styczności. Może i ja w końcu się skuszę. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie miałam,ale każdy sobie chwali,więc prędzej czy później pewnie się skusze;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również niedawno kupiłam swoje pierwsze YC i muszę z przykrością stwierdzić, że (jak na razie) na cztery przetestowane zapachy, sprawdził się tylko jeden. Mam na myśli intensywność. Cały pokój przepięknie pachniał dzięki BLACK COCONUT. Cała reszta wydziela minimum zapachu - tzn.żeby coś poczuć muszę niemalże wsadzić nos w kominek :/ Ale być może są jeszcze inne zapachy, które mają w sobie tak wysokie zaperfumowanie jak black coconut. Jestem ciekawa Twoich testów :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    pozdrawiam serdecznie,
    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam YC, ostatnio katuję 3 zapachy. Chyba najbardziej lubiany Czarny Kokos, zaraz za nim Pieczone Pianki, a na końcu Jesienny Deszcz, który nie przypadł mi do gustu, za to mojemu chłopakowi bardzo się podoba. Czas przetestować kolejne :)

    ___________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te woski <3
    koniecznie daj post, które zapachy stały się Twoimi ulubieńcami :-)

    buziaki, obserwuję

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie mają piękne zapachy. *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie yankee candle!


    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. One są świetne, ale niestety nie mogę nigdzie ich znaleźć :((
    Zapraszam do mnie!: **
    http://madamefashiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zapachy!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba też sie skuszę! Skoro wszyscy mają:)

    OdpowiedzUsuń