czwartek, 9 stycznia 2014

Recenzja wosków Strawberry Buttercream,Pink Dragon Fruit, Sun&Sand

Tadaam. Przed wami pierwsza recenzja zapachów od Yankee Candle. Będą to soczyste truskawki w bitej śmietanie, smoczy owoc, słońce i piasek.

Na pierwszy rzut idzie zapach Strawberry Buttercream(truskawka w bitej śmietanie)
Wyobraźcie sobie ze przed sobą macie pucharek truskawek otoczony pierzynką bitej śmietany.Aromatyczne owoce skąpane w bitej śmietanie- Kto tego nie lubi? chyba tylko nieliczni. Właśnie taki zapach możemy zafundować sobie rozpalając ten wosk. W zapachu determinuje bita śmietana, truskawka jest tylko lekką nutką, nie czuć jej tak intensywnie. Na początku rozpaliłam pół tarty i potem okazało się, że słusznie bo zapach jest bardzo słodki i w nadmiarze jest troszkę duszący. Po rozpaleniu gasiłam i rozpalałam go kilka razy a i tak zapach unosił się po całym domu.
(wybaczcie ze wosk jest już rozpoczęty ale zapominałam cyknąć fotki przed otwarciem)


Drugi zapach jaki chce wam dzisiaj opisać to Pink Dragon Fruit (smoczy owoc)
Zapach ten powoduje że po zamknięciu oczu czujemy się jak na egzotycznej wyprawie wśród aromatycznych owoców Pitaji. Zapach jest słodki i przyjemny do tego stopnia że aż chciałabym go zjeśc. Możemy poczuć lekką nutkę truskawki i gruszki. Jest słodki ale także świeży. Dzięki temu możemy zrelaksować się i poczuć jak  na plaży w środku lata.

Sun&Sand(słońce i piasek)
Co macie przed oczami słysząc Słońce i piasek?ja plaże pełną ciepłego, miłego piasku, promienie słoneczne przebijające się przez chmury. To co tak uwielbiam w wakacje. I właśnie taką atmosferę funduje nam ten zapach, powoduje że możemy przenieść się na słoneczną plaże gdzie unosi się zapach olejków do opalania. Dlatego też ten słodki zapach idealny jest na zimę, by wspomnieniami powrócić do beztroskich wakacji. Zapach słońce i piasek to kompozycja kwiatów pomarańczy, cytrusów, imbiru i lawendy.Jak dla mnie zapach jest zbyt słodki, po nazwie oczekiwałam że będzie on świeższy:) 

Ulubieniec?: zdecydowanie Pink Dragon Fruit.
                                                                             Woski/  TUTAJ

23 komentarze:

  1. o kurcze!
    ale pyszności!!!
    szczególnie ta egzotyczna wyspa pobudziła poją wyobraźnię! :D
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się sama skuszę aby zamówić te woski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad truskawkowym - chyba dzięki Tobie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te woski sa przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem wielka fanka świec Yankee Candle!
    Ostatnio zakupiłam o zapachu "salted caramel" aż chce się zjeśc!
    Koniecznie musze poszukać tej Pink Dragon Fruit <3
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam tych wosków, ale tyle dobrego się o nich mów ;w;
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ah wyglądają pięknie i tak samo cudnie pachną<3

    OdpowiedzUsuń
  8. I pomyśleć, że ja nie mam żadnego z nich... Muszę szybko rozglądnąć się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się wreszcie skusić na nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Bardzo nam się podoba Twój blog, co powiesz na wspólną obserwację?

    http://smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam świeczki z tej firmy, mają bardzo intensywny zapach zawsze:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wspaniałe


    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina łobuzie!!! dodaj jakis wpis z Twoją buzią <3 bo sie steskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. zainspirowałaś mnie nimi ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowite zapachy :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam sun&sand jest taki...cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń