piątek, 31 stycznia 2014

Pancakes- Amerykańskie naleśniki

 Hej wszystkim!. Zimowe ponure wieczory zmuszają nas do robienia czegoś co oderwie nas od nudy czy poprawi humor. Moim jednym ze sposobów na zabicie czasu jest przygotowanie czegoś pysznego. I tym razem przygotowałam amerykańskie naleśniki:) Postanowiłam się podzielić z wami przepisem który okazał się idealny. Uwierzcie tego dnia natknęłam się na taką ilość przepisów a co najśmieszniejsze każdy był zupełnie inny. Trafiłam na przepis który wydał mi się najlepszy i zabrałam się do pracy.
A więc potrzebne nam będzie:
-Mleko- 1 i 1/3
-Mąka- 1 i 1/2
-Jajko- 2 szt.
-Cukier- 2 łyżki
-Proszek do pieczenia- 1 łyżeczka
-Olej- 3 łyżki
 Sposób przygotowania:
Do miski wrzucamy wszystkie składniki, uruchamiamy mikser i wszystko mieszamy do momentu uzyskania gęstej konsystencji pamiętając by nie było w niej grudek. Potem na patelnie wlewamy olej
(z umiarem) i na rozgrzany olej nakładamy łyżką wyrobione wcześniej ciasto. Przypiekamy z jednej i drugiej strony (Uwaga! naleśniki szybko się przypalają) Dlatego musimy pamiętać by podczas smażenia przewracać naleśniki. Po ok 2 minutach wykładamy naleśniki na talerz i dekorujemy czym tylko chcemy:) nutella, truskawki, maliny, banany, cukier puder, syrop klonowy.. to już pozostawiam dla waszego wyboru:)

20 komentarzy:

  1. Przepis na pancakes'y znam na pamięć, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają :P Używasz foremek, żeby zrobić takie gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie wyglądają! Kocham naleśniki, mogłabym je jeść codziennie :) Na pewno takie zrobię w ferie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo często jem naleśniki na śniadanko ;) Najbardziej mi smakują z musem wiśniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeny jak ja bym zjadła maliinyy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty gluptasie, nie masz nic lepszego do roboty tylko ogladanie moich staroci? haha :D :***

    ps. nalesniki wygladaja CUDOWNIE,az sie glodna zrobilam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladaja smacznie!
    obserwuje i pozdrawiam:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. robię często i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie nalesniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER, BARDZO MI SIE PODOBA!!
    życzę dobrej nocy i zapraszam również na mojego bloga ;)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo mniam ale nam kochana smaku narobiłaś aż musimy iść i sobie takie zjeść:):)
    Buziaki :-* zapraszamy do nas w wolnej chwili

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku wyglądają prześlicznie :*
    muszę spróbować takie zrobic jutro :)

    Zapraszam : http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam naleśniki, smaka mi narobiłaś! ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ajj zjadłabym teraz coś dobrego :) dziękuję i ślę buziaki :)

    OdpowiedzUsuń