środa, 1 stycznia 2014

Hello 2014!

Mamy pierwszy dzień nowego roku. Jak tam po sylwestrze? gdzie witaliście nowy rok? Na balu, domówce, czy innej imprezie? Nowy rok, to nowe postanowienia, nowe cele do których dążymy ale nikt nie wie co przyniesie nam 2014 rok dlatego pewnie każdy chce zaplanować go jak najlepiej bez żadnych niemiłych niespodzianek.Życzę wam żeby ten rok był lepszy od poprzedniego i przyniósł wam duuużo szczęścia i radości:)
My w tym roku udaliśmy się na bal właściwie pierwszy w naszym życiu bo zazwyczaj sylwestra spędzaliśmy w bardziej kameralnych warunkach:). Dlatego dziś przychodzę do was by podzielic się moimi wrażeniami na temat balu i pokazac wam jak wyglądałam tego dnia.
Jako pierwszy mój bal sylwestrowy wypadł bardzo dobrze, dużo znajomych z którymi można było się pobawić, pyszne jedzonko, muzyka, piękna sala i co więcej chcieć. Mi podobało się bardzo wybawiłam się znakomicie mimo tego, że byłam chora:( Taki bal to fajne rozwiązanie na sylwestra ale wątpię, że za rok to powtórzymy..okaże się.
Co do mojej stylizacji postawiłam na czerń, jednak cekiny na sukience urozmaiciły cała stylizację i dodały jej uroku do tego ciemny makijaż, czarne paznokcie czerwone usta i byłam gotowa na pożegnanie 2013 roku. Zobaczcie jak to wyglądało.

11 komentarzy:

  1. zakochalam sie w makijazu i paznokciach
    z przyjemnoscia obserwuje!
    w nowym roku zycze samych sukcesow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś prześlicznie :) kobieco i delikatnie. Co do balu - ja osobiście wolę ZAWSZE kameralne warunki imprez typu Sylwester, dlatego jakoś nie ciągnie mnie do większych, zbiorowych balów itp. Za dużo ludzi, za duży ścisk, nigdy na takim balu nie byłam ale myślę, że kiedyś się wybiorę :) tak na sprawdzenie - jak to jest :)
    co do postanowień - każdy je ma, ale sztuką jest DOTRZYMAĆ ICH :)
    ps. dziekuje Ci za obecność :) jesteś ze mną krótko, ale wiesz o mnie sporo i na pewno o wiele wiecej niz niektorzy stali czytelnicy :) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie - delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow wyglądałaś pięknie, cudownie, niesamowicie! *.* Jeszcze nie byłam na takim balu ale w tym roku mam zamiar się wybrać, powiedz mi szłaś ze znajomymi, jak to mniej więcej wyglądało?;> Mogłabyś zrobić o tym posta? ;> Byłabym bardzo wdzięczna! <3 ;* ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałaś ;) śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna sukienka! paznokcie też! wszystko piękne;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci sie spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie duże oczka piękne :))
    A w sylwester było ostre melo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. lepsze byłyby legginsy i szpilki na gołe nogi!

    OdpowiedzUsuń