piątek, 17 stycznia 2014

Graphit cardigan and patterned leggings

Hejka.Wybaczcie moją nieobecność ale niestety, studia, sesja musiałam to wszystko ogarnąć. Ale na szczęście mam to za sobą i oto jestem!:)
 Już pewnie każdy zorientował się, że w sklepach szaleją promocje i wysokie obniżki cen.Ja w miniony weekend miałam okazję udać się do GH i zorientować się czy jest coś ciekawego:) No i owszem, dużo ciekawych ciuchów, niskie ceny, ale te tłumy ludzi przepychające się i wyrywające sobie ubrania z rąk albo "kilometrowe" kolejki do kasy..tego nie mogłam wytrzymać. Dlatego kupiłam tylko legginsy i torbę na laptopa. Ostatecznie zdecydowałam się na zakupy internetowe które umożliwiają nam zakup wybranych ubrań bez stania w kolejkach oraz przepychania się w sklepie;) Tym razem padło na Mosquito. Uwielbiam ten sklep i z czystym sumieniem mogę wam go polecić. Nie raz już zamawiałam tam ciuchy i zawsze byłam z nich zadowolona. Jednym z zakupionych ubrań jest przedstawiony dziś Cardigan:)
Od dłuższego czasu polowałam na długi, ciepły sweter.  A ten jeszcze miał łaty na łokciach to już w ogóle ideał:). Jeszcze kiedyś nie pomyślała bym by założyć legginsy. Nie lubiłam ich a ponadto uważałam że wyglądam w nich tragicznie przez moje długie, chude nogi. Ale potem przyzwyczaiłam się do nich bardzo i uważam, że są najwygodniejszą częścią dolnej garderoby. Te zachęciły mnie do kupna swoimi ciekawymi wzorami i dobrym materiałem. i tak oto powstaje mój OOTD:) zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Cardigan-Mosquito/Komin-Reserved/Legginsy,Kurtka-Bershka/Buty-House/Zegarek-Casio/

34 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia! Legginsy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wkomponowałaś się w ten biały puch :) U mnie śnieg nie spadł jeszcze ani na chwilę:/ Kardigan jest świetny :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i stylizacja! Aż zazdrość takiej ładnej zimy...
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdro śniegu! u mnie wcale nie ma :(

    Co do łażenia po lumpeksach - wystarczy tylko troszkę cierpliwości. Ja właściwie już rzadko bywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaale fajny jest ten cardigam i kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i rewelacyjne sweterek!
    Obserwujemy i będzie nam bardzo miło jeśli Ty również dołączysz do grona naszych obserwatorów ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia pełne energii ! przyjemnie się na nie patrzy :) Masz strasznie ciekawe oczy ..:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter jest prześliczny ! Sama chciałabym znaleźć taki w swojej szafie ! Zapraszam do siebie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! aż miło na Ciebie patrzeć, rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie pooglądać u Ciebie śnieżną scenerię :) piękne legginsy :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przeslicznie wygladasz! ale u Ciebie duzo sniegu :o

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, super leggi <3
    zdjęcie też piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie wymiata Kochana ;*!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, Zaczynam od nowa pisać bloga i myślę, że Ci się spodoba! Gdybyś miała wolny czas mogłabyś wpaść choć na minutkę i może skomentować? Chciałabym odzyskać dawnych czytelników i obserwatorów. Było by mi miło i z góry dziękuję. Adres bloga to http://jaykenjay.blogspot.com/. Przepraszam za spam <3 I love u <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio strasznie przyciągają moją uwagę kolorowe legginsy. Nie wiem, czy nie zdecyduję się w końcu na takie. Co do kardigana, cudo ! Idealnie dobrany z legginsami. I like it :)

    http://summer-autumn-art.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie tu przygnało bo szukałam po komentarzach kolejnych blogów które są ciekawe do obserwowania i zostaję na dłużej bo masz bardzo ciekawe outfity i do tego zawsze starannie zrobione paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The leggings are stellar and the pictures are beautiful!!

    slicznie

    www.vsawicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna!
    i te piękne zdjęcia:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/sophisticated-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja;)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdjęcia są super, a stylizacja rewelacyjna. Zapraszam do siebie możecie wygrać biżuterię soutache w konkursie walentynkowym http://jeanettegloves.blogspot.com/2014/01/konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! śliczne te legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne zdjęcia ! ;) super blog

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow świetnie wyglądają leginsy w połączeniu z tym swetrem <3

    odwiedź mój magical box

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna figura!! ;-)

    www.damagllen.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń