wtorek, 7 stycznia 2014

Colorful outfit for today

Cześć wszystkim! Chyba poraz pierwszy chciałabym obudzić się i zobaczyć za oknem śnieg. Wy też tak macie? Wiem że to tylko chwilowa tęsknota za tą okropną porą roku bo zawsze narzekam na zimę kiedy już jest, ale teraz wyjątkowo chciałabym żeby ten śnieg już spadł. Zamiast ciepłych grubych kurtek i ciepłych butów zakładamy trampki botki i cienkie kurtki. Mój dzisiejszy zestaw nie jest zestawem zimowym. Cienka czapka świetnie sprawdza się na taką pogodę jaka ostatnio nam towarzyszy. Chociaż robi się już coraz zimniej.
Czasami mam dzień kiedy czarny to mój ulubiony kolor a łóżko to ulubione miejsce na cały dzień. Dziś obudziłam i pomyślałam że dzisiejszy outfit będzie kolorowy to chyba takie odwzorowanie mojego humoru:) Ostatnio pokochałam ciepłe sweterki a ten który mam dziś na sobie urzekł mnie jak go tylko zobaczyłam. Na co dzień lubie swobodne,proste zestawy bo jest mi w nich najwygodniej. Zapraszam was również do obserwowania mojego Instagrama, Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami i życzę miłego dnia! hejka.

 Czapka-reserved/sweter,kurtka-house/dresy- zara/buty-pantofelek24.pl

20 komentarzy:

  1. ale ty chudziuteńka jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wesołe i pozytywne zdjęcia:) i śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twoj outfit :)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz takie śliczne, białe ząąbki! Wybielasz dentystycznie, czy może normalnie, zwykłą pastą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robiłam nic z nimi w kierunku wybielania:) po prostu są jakie są:)

      Usuń
  5. Pięknioszka! Portretowe najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. obrzydliwe brwi. bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna kolorowa stylizacja :) Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, nie, nie! nie wymawiaj zaklęcia bo się jeszcze spełni :) oby ta zima taką pozostała i aby wiosna szybko przyszła! pogoda jest piękna!!!! Fajny blog ;*

    www.mynaturalook.blogspot.com
    SECOND HAND BLOG zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki!!
    i jakie NOGI!!!
    buźka,
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie jakie fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło zobaczyć kolorową stylizację, gdy za oknem chlapa, ciapa :) Uwielbiam kolorowe zestawy, neonowa czapucha jest świetna, a kolor sweterka czadowy, wcale się nie dziwię, że go uwielniasz nosić :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja i te pazurki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Kurtka rewelacyjna, wszędzie takiej szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka jest cudowna, bardzo ładnie wyglądasz ;*:)

    OdpowiedzUsuń