wtorek, 21 stycznia 2014

Bomb Cosmetics


Chciałabym jakoś napisać tego posta żeby powiedzieć wam jak bardzo uwielbiam te kosmetyki..Nie bardzo wiem jak.Wiec może na początku powiem jak to się wszystko zaczęło. Moje zauroczenie do Bomb Cosmetics zaczęło się gdy natknęłam się na stronę sklepu aromatella.Z czym kojarzy wam się ta nazwa?... Brawo! z przepięknymi zapachami. Bo właśnie na tym skupia się sklep.Oferują produkty które swoim zapachem otulą każde wnętrze naszego domu czy miejsca pracy. W ofercie sprzedaży oprócz aromaterapii posiadają także kosmetyki naturalne. I właśnie na nie zdecydowałam się odwiedzając ich stronę.No i teraz najważniejszy krok, z tylu dobroci wybrać parę(bo przecież nie wiem jakie te kosmetyki tak naprawdę są). Same nazwy zapachów zachęcają do kupna, przepiękne, kolorowe opakowania również. Mój wybór padł na Intensywną kurację do ust, naturalny peeling pod prysznic oraz mydło glicerynowe.Więc zapraszam na moją opinie:)

P.S Jeszcze chciałam wspomnieć o tym, że teraz będę starała się być bardziej systematyczna:) Postanowiłam, że posty będą pojawiać się tu raz w tygodniu:) Powiecie "ale mi systematyczność" fakt może raz na tydzień to nie jest wielkie szaleństwo, ale to czas który pozwala mi na opracowanie postów a uważam, że nie jest to też niewiadomo jaki odstęp czasowy. Uważacie że co tygodniowy post to dobry krok w stronę systematyczności?:) Czy może uważacie że to za duży odstęp między postami?(czekam na wasze opinie).
Zacznę od Intensywnej kuracji do ust:
Jest to niesamowity balsam do ust o zapachu Arbuza,słodkiego arbuza:) Kuracja ta w swoim składzie posiada olejek kokosowy,wyciąg z aloesu, wosk pszczeli, olejek ze słodkich migdałów oraz oliwę z oliwek. Taką kuracją możemy niesamowicie zregenerować nasze usta nadając im połysk i niebiański zapach. Po nałożeniu nawet małej ilości tego balsamu nasze usta błyszczą się i wyglądają zdrowo!
Taką lub inna kurację możecie dostać Tutaj!
Naturalny peeling pod prysznic:
Jest to gęsty cukrowy peeling z masełkiem shea o zapachu czarnej porzeczki. Scrub do ciała idealnie wygładza naszą skórę, pozbywając się niepotrzebnego naskórka i otula nasze ciało zapachem olejków eterycznych ze Słodkiej Pomarańczy,mandarynki, a także olej słonecznikowy. Po kąpieli nasza skóra jest gładka, odżywiona i pachnie aromatem letnich truskawek,malin z dodatkiem jagód karmelu i wanilii.Nie ma słów które opiszą ten zapach oraz tego jaki efekt jest po użyciu tego cuda!:)
Spójrzcie Tutaj!
Mydło glicerynowe:
To już moje drugie mydło glicerynowe. I na pewno nie ostatnie..dlaczego? bo te mydła są najlepsze! Od momentu pierwszego użycia zakochałam się w nich:) używam ich zarówno pod prysznic jak i do mycia twarzy czy rąk. I jak po zwykłym mydle zawsze jest efekt suchej, ściągniętej skóry tak tu możemy zapomnieć o tym przykrym efekcie.
Mydło to pachnie słodkimi żelkami, jest z dodatkiem szałwii i bergamotki. Więc wyobraźcie sobie jaki zapach tworzy się podczas używania tego mydła:)Mydełka te zawierają naturalną glicerynę i czyste olejki eteryczne.A dodatkowo wytwarzane są ręcznie.Jak wiemy Gliceryna ma właściwości które powodują zatrzymanie wody w organizmie, dlatego też mydełka te nie tylko myją ale również nawilżają naszą skórę w dodatku pozostawiając na niej cudowny zapach!
Ten oraz wiele innych zapachów znajdziecie Tu!

25 komentarzy:

  1. Fakt faktem kolory przyciągają bardzo dużą uwagę.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest tak swietne jak również wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda cudownie :)
    Ciekawy blog :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydają się idealne! :) A nie orientujesz się czy firma jest przyjazna zwierzętom? Bo jestem na etapie poszukiwań kosmetyków nietestowanych na zwierzętach, najlepiej z potwierdzonymi atestami :) A skoro piszesz, że tutaj są naturalne składniki, to wydaje się, że dbają o takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie czuć zapachu przez internet! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne mają opakowania, a to dla mnie najważniejsze hehe ;d
    Obserwujemy?
    http://jaykenjay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten balsam do ust musi cudownie pachnieć :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje usta wyglądaja świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super post :) a arbuzowy balsam do ust kusi :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają cudownie:) Muszę, któryś z tych zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie opakowania ! przyciągają maksymalnie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Już samo opakowanie zachęca do kupna!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ty niesamowicie o tym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń