niedziela, 29 grudnia 2013

white shirt with black collar



No w końcu. Jestem i chce pokazać wam mój dzisiejszy strój.Od ostatniego outfitowego postu minął miesiąc, wiele z was zrezygnowało z wchodzenia tutaj co widać po liczbie wejść. Powodem tego wszystkiego jest brak mojej organizacji no i czasu. W grudniu miałam przyjemność poświecić się mojej pierwszej pracy którą dobrze wspominam bo jak mówią "dobrze jak człowiek zarobi a się nie narobi":). Jest połowa grudnia a u mnie taka zima, że za oknem 10 stopni na plusie. Kiedy tylko spadł pierwszy śnieg miałam w planach typowo zimową sesje, niestety już na następny dzień go nie było. Za nami święta,zleciały bardzo szybko. Spędziłam je w domu z rodziną objadając się tonami jedzenia. Odwiedził mnie mikołaj, przyniósł mi parę prezentów z których byłam bardzo zadowolona.Część z nich mogliście zobaczyć TU a resztę na pewno jeszcze zobaczycie. Fakt jest jeden kiedy byłam mała te święta miały dla mnie większą magię. Powracając do tematu posta, do mojej dzisiejszej stylizacji. Nie wyróżnia się niczym szczególnym:) Ale myślę, że biała koszula i jeansy to idealny zestaw na niedzielne popołudnie. Zostawiam was ze zdjęciami a ja uciekam na obiadek.Zapraszam również do śledzenia mojego instagrama

13 komentarzy:

  1. Super kurtka:)
    http://ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz ;) a pazurki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie doczekałam się takiego posta:D wszystko na tak! zdjęcie 3 najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka świetna ;) bardzo ładnie wyglądasz kochana ;*:)

    zapraszam do siebie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie i parka :)
    a za ten swój sweterek to w sh dałam 2zł! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny zestawik.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam parki, są badzo wygodne:) dobry look

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna parka!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw :) Wszystko pasuje do siebie idealnie ! :)

    Obserwuję ! :)


    http://summer-autumn-art.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń