sobota, 28 grudnia 2013

God Of War III

Dziś przychodzę do was z dość nietypowym postem. Jakiś czas temu do mojego domu trafiło PS3 i parę gier, głównie wybranych przez mojego brata. Na początku myślałam że nic tam dla siebie nie znajdę dopóki w ręce nie wpadła mi płyta z grą God Of War III.
Zaczęło się niewinnie, od pierwszego(łatwego) poziomu, z nudów przechodziłam kolejne.
No i tak właśnie każdego dnia starałam się przejśc jak najwiecej a w domu mówili, że może powinnam urodzic się chłopcem skoro zabijanie jakihs minotaurów przynosi mi taką satysfakcję. Ale gdzie napisane jest, że dziewczyny nie mogą grac w takiego typu gry.Wstyd się przyznać ale przez czas przechodzenia gry kiedy do przejścia zostało mi parę poziomów to gdy tylko się budziłam i jadłam śniadanie od rana zasiadałam przed tv i z padem w ręku pokonywałam kolejne "duszę" z którymi musiałam się zmierzyć w tej grze. Tak mnie wciągnęło. Troche opowiem o grze.
Gra God Of War III to losy okrutnego Kratosa który planuje atak na Olimp w celu odzyskania ognia Olimpu. I tak krocząc po świecie napotyka różne postacie Bogów których musi pokonać. W grze otrzymujemy cały czas nowe bronie które wymagają od nas odmiennego stylu walki.Mimo tego że grę przechodziłam na najłatwiejszym poziomie to poziom gry naprawdę wydał mi się trudny. To chyba nie cała fabuła ale to, że do finishu zostało mi tak niewiele a tyle już pokonałam, tworzyło we mnie taką determinację do przejścia tej gry. Każda która lubi takiego typu gry bardzo polecam!








1 komentarz:

  1. Aż dziw bierze, że jestem pierwszą komentującą :) Rozumiem Cię w stu procentach. Mężczyźni myślą, że kobiety nie nadają się do grania w gry, bo piszczą i są kobietami, ale to nieprawda ! A nawet jeśli grają, to w ich uważaniu nie są zbyt atrakcyjne. Kompletna nieprawda !
    Gra, choć nie w moim typie, zainteresowała mnie dzięki Twojemu postowi :)

    Pozdrawiam,
    Parisja

    OdpowiedzUsuń