wtorek, 10 grudnia 2013

Baza pod makijaż/ PAESE


 Hej po długiej nieobecności dziś przychodzę do was z recenzją bazy pod podkład.
Może zacznę od tego, że to najlepsza baza jaką do tej pory używałam. Może to dziwne ale do tej pory każda baza której używałam miała bardzo nieprzyjemny zapach, czasem była go pozbawiona. Miała dośc dziwną konsystencje, za tłustą za suchą z żadnej nie byłam aż tak zadowolona. Ostatnio w drogerii odkryłam markę Paese która oferuje nam dużą gamę kosmetyków w bardzo dobrej cenie.
Baza wygładzająca ma konsystencje kremu do twarzy ale znacznie szybciej wchłania się nie pozostawiając na naszej twarzy tłustej warstwy.Po nałożeniu nasza cera staje się nawilżona, matowa i wygładzona. Ma bardzo przyjemny delikatny zapach. No i co najważniejsze sprawia, że nasz makijaż jest w stanie wytrzymać nawet do 12h:) 15 ml szklana buteleczka ma wygodną pompkę którą powoduję, że zawsze nałożymy tyle bazy ile nam potrzeba.

1 komentarz:

  1. ciekawe, nie używam tak często bazy pod makijaż mam baze z Ingrid ale ona jest zapychająca i daje takie dziwne wrazenie skora jest taka śliska czymś pokryta... :( zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń