piątek, 1 listopada 2013

Zima tuż tuż.

Hej, jak wam mija dzień? pewnie na spotkaniach z rodziną i objadaniem się pyszności:) Ja zaraz mam w planach jechać do babci na rodzinne spotkanie a teraz znalazłam chwile na post i pokazanie wam mojego dzisiejszego zestawu:) Rano gdy szłam na cmentarz było na tyle zimno, że mogłam założyć na siebie moją kurtkę zimową, ale trochę w lżejszej jej wersji. Co podoba mi się w kurtce?że istnieje możliwość odpięcia z kurtki zimowego kożuszka co czyni z niej jesienną parkę w sam raz na chłodniejsze dni:) do tego ciepły sweterek, biała koszula jakieś jeansy i właśnie tak wyglądał mój dzisiejszy outfit. Po raz pierwszy gości tutaj moja zdobycz ze sklepu etorebka.pl. Zwykła czarna torba ze złotymi akcentami której brakowało w mojej garderobie a będzie mi niezbędna na uczelnie:) także to trochę o moim dzisiejszym stroju teraz zostawiam was ze zdjęciami a ja uciekam do babci:)miłego dnia.


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. buty kupiłam już dosyc dawno:) na allegro:)

      Usuń
  2. Ale masz duże oczy!
    Cudne buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne długie włoski! :) Świetna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa ciągle myślałam, że masz krótsze włosy : O Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam na mojego instagram'a ^^
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo swoje mam krótkie:) te są doczepiane:)

      Usuń
  5. widziałam Cię!:P i prezentowałaś się naprawdę fajnie w tym zestawie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka bardzo mi się podoba, jest rewelacyjna :-) No i paznokcie masz genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna parka, uwielbiam takie:)
    ajjj te Twoje oczyska <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy outfit :)
    Pomysłowy, bardzo mi się podoba ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Proszę, daj znać u mnie.

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    P.S.: zapraszam do polubienia ANNFFASHION na Facebooku ;)) 

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna parka, możesz napisać gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój! idealny na chłodne dni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obyś jej nie przyciągnęła tym tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torba!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, zakochałam się w bucikach i torbie ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna torba, a o butach nie wspmne... one są przecudowne.. ;D zapraszam do mnie :) licze na wzajemną obserwacje- czekam ! http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey dear, I just discovered your blog and I find it quite interessting, I would be very happy if you visit my blog,
    If you like it please click the like botton and let me know so I can return the nice gesture :) Wish you a great week!

    Much Love,
    Viewrama

    www.viewrama.com

    OdpowiedzUsuń
  16. masz torbę jak Marina http://www.pudelek.pl/artykul/53059/marina_i_zwyciezca_you_can_dance_w_los_angeles/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny zestaw :) Kurtka i torba najlepsze!

    OdpowiedzUsuń