niedziela, 17 listopada 2013

New in!

 Długo tu nic się nie działo no i nadal nie mam nic szczególnego do pokazania poza paroma nowościami jakie ostatnio nabyłam.
Na pierwszy rzut idzie prezent niespodzianka, mój nowy zapach od Dolce&Gabbana- Light Blue.
Jest to zestaw perfum z balsamem do ciała. Zapach jest bardzo świeży, trochę słodki. Bardzo mi się podoba bo nie jest duszący i w dodatku długo utrzymuje się na ciele. Nie przepadam za słodkimi, kwiatowymi perfumami dlatego ten świeży zapach bardzo przypadł mi do gustu. Czasami lubie użyć słodszych piżmowych perfum ale po dość długim używaniu intensywny zapach nudzi się i męczy:) Dlatego też zapach którego będę używać będzie otulał mnie swoją delikatna nutą świeżości.
Kolejną nowością są produkty firmy Biovax. Jakiś czas temu TU mogliście przeczytać recenzje zestawu do pielęgnacji włosów również firmy Biovax. Dlaczego tak bardzo polubiłam ich produkty? dlatego, że są świetne i po raz pierwszy od tak długiego czasu testowania różnych szamponów w końcu spotkałam się z tym, że to co zapewnia producent dzieje się na moich włosach. Tym razem padło na szampon z proteinami mleka z dodatkiem laktozy "odbudowa osłabionych włosów". Niestety w tym momencie to tyle co mam do powiedzenia na jego temat ponieważ nie miałam jeszcze okazji go użyć. Także jak skończę buteleczkę- napisze recenzję.Drugim produktem jest eliksir nawilżająco-regenerujący. Ostatnio przy zakupie zestawu Biovax oleje naturalne dostałam małą próbkę właśnie tego eliksiru starczyło mi na jedno użycie ale bardzo miło się zaskoczyłam działaniem i stąd ten zakup. Naprawdę polecam!
Zawsze tak mam, że zanim kupię jakiekolwiek kosmetyki do pielęgnacji twarzy to muszę się naczytać o tych kosmetykach i dopiero ewentualnie się skusić na zakup. Tym razem było inaczej. Przez długi czas używałam kremu Oeparol o którym też wam opowiadałam i mimo, że sprawdził się bardzo dobrze to zdecydowałam się na małą zmianę. Mój wybór padł na firmę nivea. W sumie nic nadzwyczajnego. Ale nie lubie przekombinowanych kosmetyków. Wybierając krem kupiłam też piankę do mycia twarzy z tej samej serii. Zapach jest śliczny krem ma fajną konsystencję a pianka jest bardzo delikatna, ale to wszystko co mogę powiedziec bo również jeszcze go nie używałam.

Jeśli któraś z was miała okazję przetestować któryś z kosmetyków to chętnie wysłucham waszej opinii w komentarzach:)

8 komentarzy:

  1. Świetne kolory lakierów :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony biowax strasznie mi plątały włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forach spotkalam sie z duza iloscia takich opinii jak Twoja, lecz ja wyprobowalam trzy rodzaje szamponow firmy biovax i Zaden nie platal mi wlosow:)

      Usuń
  3. tak kochana, wkleiłam to w Photoshopie naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości!:),biovax są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych produktów z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń